Aksesori / Produk / Alatan / Minyak

Flat-4 Tokyo – Kedai Alat-Ganti Air-Cooled VW dan Pemulihan Terbaik

Kita semua tahu bagaimana Jepun gila kereta dan cinta mereka untuk semua jenama kereta dan model. Tetapi apa yang kebanyakan kita tidak tahu adalah pergerakan pemulihan, penalaan dan kereta kustom yang besar dan giat berkembang di Jepun.

Flat 4 Tokyo

Kami melawat Jepun hampir setiap tahun sekurang-kurangnya sekali (kebanyakannya dua kali) dalam tempoh 20 tahun yang lalu dalam karier motor kami dan kali ini kami memutuskan untuk mencuba melewati bilik pameran kereta baru yang berkilat dan besar dan mencari kedai-kedai alat-ganti dan pemulihan, lebih kepada kenderaan air-cooled dari Volkswagen. Kami dikerah melawat pakar air-cooled VW yang paling terkenal di Tokyo dan ada yang mengatakan Jepun, Flat-4.

Terletak di jalan-jalan sempit daerah Meguro, Flat-4 adalah bangunan empat tingkat dengan muzium klasik VW peribadi yang TIDAK DIBUKA kepada orang ramai, hanya tontonan peribadi yang dibenarkan untuk kenalan rapat.

Tingkat bawah adalah koleksi Volkswagen yang dibaikpulihkan dan sebahagiannya kustom dengan pelbagai model bergantung pada stok jualan rolling mereka.

Tingkat pertama adalah di mana sebahagian daripada anda (pemilik klasik Volkswagen) akan mula terliur kerana koleksi bahagian lama, baru dan yang dipulihkan adalah sangat menakjubkan. Flat-4 turut menjual sepenuhnya enjin air-cooled yang dibina semula sedia untuk ‘dimasukkan’ ke dalam Beetle, Combi atau Karmann Ghia anda.

Kakitangan mesra dan mereka berbicara bahasa Inggeris supaya mudah untuk mencari dan membeli bahagian yang anda perlukan.

Flat-4 juga bersedia untuk mencari bahagian bagi anda jika mereka mungkin tidak ada dalam stok. Dari pandangan cepat kami pada harga jualan, terdapat beberapa barang yang mahal (tetapi mereka sangat jarang) dan yang lain sangat munasabah.

Lawatan adalah perlu jika anda ingin memulihkan Volkswagen air-cool Beetle atau Combi dan anda mahu rupa yang unik dan dihormati.

Dari Flat-4 Tokyo: Produk asal FLAT4 dihasilkan untuk menjawab keperluan anda. Semua produk kami hasilkan dengan perancangan yang teliti dan kawalan kualiti yang tinggi untuk memberi anda yang terbaik. Beberapa item kami adalah buatan semula bahagian-bahagian yang tidak dapat dicari lagi atau yang jarang ada dengan pemerolehan yang sukar, dan lain-lain. Siri buat-semula ini dibuat dengan setia dari bahagian N.O.S. dan menggabungkan pengalaman kami untuk menjadikannya lebih baik atau mesra pengguna. Selain itu, terdapat lebih banyak item dalam barisan produk asal FLAT4 dan anda akan melihat item direka asal kami yang dibuat khas untuk air-cooled VW anda.

Flat-4 Tokyo beralamat di: 1 Chome-1-5 Takaban, Meguro City, Tokyo 152-0004, Japan

 

Previous post

Genesis G90 Diperkenalkan Di Los Angeles Auto Show 2019

Next post

Porsche Macan GTS Kembali Dengan Kuasa Lebih Tinggi

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *