Konsep / Lakaran / Intipan

Maserati Samaran Baharu Dilihat Di Modena Dengan Enjin 100% Maserati.

‘Mule’ yang pertama atau “keldai” pembangunan enjin Maserati yang baharu dipandu keluar dari pintu Viale Ciro Menotti, di Modena hari ini.

Maserati Mule

“Mules” – seperti mana ianya dikenali dalam industri otomotif – model Maserati baharu yang mempunyai pelekat khas yang menyuarakan pesanan “Simpan Tarikh” yang dihantar lebih awal daripada acara yang dijadualkan pada bulan Mei 2020.

Kenderaan eksperimen dilengkapi dengan enjin baharu dipasang di kedudukan tengah belakang. Powertrain – ditakrifkan oleh sistem pembakaran yang inovatif – sepenuhnya dibangunkan dan dibina di Maserati dan akan menjadi saudara baru keluarga enjin yang bersepadu secara eksklusif kenderaan Jenama.

Data yang diperolehi melalui kilometer yang diharungi oleh ‘mule’ ini akan diintegrasikan dengan pengalaman yang dikumpulkan dalam Makmal Inovasi Maserati yang memandu simulator, yang paling maju di dunia. Metodologi kerja ini kemudiannya akan digunakan untuk menyempurnakan dan membangunkan prototaip dengan mekanik dan badan muktamad.

Previous post

Barisan Pelumba Vios Challenge Sertai Sepang 1000 KM

Next post

Kita Kongsi Gambar Intip Mercedes-Benz GLA 2021

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *