Trak Pikap, Van, MPV, Bas & Lori

Hino Malaysia Membuka Pusat 3S Baru di Klang

Hino Malaysia memperluaskan rangkaian pengedar 3Snya untuk menyokong dan meraih faedah untuk pelanggan. Hino Motors Sales (Malaysia) Sdn Bhd (Hino Malaysia) menaik taraf salah satu peniaga sah mereka dari pusat 1S (Jualan) ke pusat 3S (Jualan, Perkhidmatan & Alat Ganti).

Eng Kee Commercial Vehicles Sdn Bhd (Eng Kee Commercial Vehicles) telah dicalonkan sebagai peniaga sah Hino 3S untuk menawarkan jualan, servis dan alat ganti yang terbaik juga bertujuan memperoleh banyak faedah bagi pelanggan yang dihormati.

Pusat 3S baharu ini beroperasi di Daerah Klang, di alamat No Lot 230, Persiaran Raja Muda Musa / KS 01, Telok Gadong Kecil, Klang. Terletak di dalam radius yang sama Pelabuhan Klang, pelabuhan terbesar di Malaysia, ia adalah kawasan strategik kerana Pelabuhan Klang merupakan laluan perdagangan utama dan hab komersial dan perindustrian di negara ini.

Telah berkongsi dengan Hino Malaysia sejak tahun 2006, Eng Kee Commercial Vehicles sentiasa memberi keutamaan kepada layanan terbaik bagi para pelanggan, kawasan seluas 24,000 kaki persegi dengan kemudahan tiga (3) ruang servis di belakang bangunan dan bahagian hadapan pusat menawarkan lounge dengan penyegaran dan Wi-Fi percuma untuk pelanggan menunggu.

Pembukaan pusat baru Hino 3S telah dirasmikan oleh Lembaga Pengarah dari kedua-dua syarikat, Hino Malaysia dan Kenderaan Komersial Eng Kee, disaksikan oleh semua tetamu yang hadir untuk memeriahkan upacara tersebut.

Pusat 3S (Jualan, Perkhidmatan dan Alat Ganti) baharu akan kelihatan dan terasa baharu, kerana ia menaik taraf dari pusat 1S yang sebelum ini hanya digunakan untuk menjual trak. Pejabat baru bukan sahaja direka untuk meningkatkan kecekapan untuk semua jabatan tetapi juga mencerminkan matlamat syarikat inovatif Hino yang memberi tumpuan kepada penyampaian perkhidmatan pelanggan yang berkualiti.

Hino Malaysia kini mempunyai 37 pusat 3S di seluruh negara yang mematuhi standard baru dan imej syarikat.

Menyokong konsep Sokongan Keseluruhan, pusat Hino 3S baharu dianggap sebagai pusat penyelesaian sehenti terbaik dari masa lori itu dijual dan sepanjang hayat penyelenggaraannya.

Sejajar dengan nilai-nilai Total Support yang memberi penekanan kepada nilai selepas jualan yang sama, Hino Malaysia kini memperkenalkan jaminan baharu trak tugas ringannya, HINO 300 Series. Waranti terdahulu yang ditawarkan tiga (3) tahun dan 100,000 km, kini dinaik taraf kepada lima (5) tahun dan 200, 000 km termasuk train power. 

Dengan memanfaatkan empayarnya selama lebih dari 40 tahun di negara ini, Hino Malaysia terus menguasai prestasi dalam Jualan dan Perkhidmatan Selepas Jualan menerusi pelbagai program penglibatan pelanggan untuk memberikan pengalaman mutlak Jualan, Perkhidmatan dan Alat Ganti.

Previous post

Volvo S60 T8 Twin Engine R-Design Tiba di Malaysia - RM296k

Next post

Ford Ranger Splash Dilancarkan Sempena Lazada 11.11

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *