Trak Pikap, Van, MPV, Bas & Lori

Sistem 4WD Mitsubishi Menyampaikan Prestasi Semua Terrain

Ia bermula dengan trak pikap Triton.

BHPetrol Merdeka Contest Banner

Terdapat trak pickup Triton baharu di semua bilik pameran Mitsubishi dan ia dilengkapi dengan keupayaan off-road yang benar yang anda perlukan jika pekerjaan atau hobi anda membawa anda jauh dari jalan tar yang licin.

Model Mitsubishi L200 4WD baharu dilengkapi dengan Super-Select 4WD, yang memberikan ciri daya tarikan dan pengendalian optimum untuk permukaan tertentu atau Mudah-Pilih 4WD, yang memudahkan menukar antara mod panduan untuk permukaan jalan yang berbeza. Dengan penambahan mod panduan baru, kedua-dua sistem 4WD memberikan prestasi off-road dan keupayaan All-Terrain yang lebih baik.

Kedua-dua sistem Super-Select dan Easy-Select 4WD menggunakan Mod Off-road baru yang mempunyai tetapan GRAVEL, MUD, SAND dan ROCK (hanya dalam 4LLc sahaja). Apabila dipasang, Mod Off-road secara integral mengawal kuasa enjin, penghantaran dan brek untuk mengawal jumlah slip roda dan dengan itu memaksimumkan prestasi semua-bumi dan prestasi diri-diri dalam lumpur atau salji. Hill Descent Control secara elektronik mengawal kelajuan untuk membolehkan pemandu untuk merundingkan keturunan yang curam atau licin dengan lebih selamat dan dengan jaminan yang lebih tinggi.

Mitsubishi-Triton__2 Mitsubishi-Triton__3 Mitsubishi-Triton__4

Sistem Keselamastan Active / Sistem Bantuan Pemandu Driver

Mitsubishi L200 baharu mengekalkan ketahanan, kebolehpercayaan bingkai dan struktur kabin keselamatan yang tinggi memaparkan terbaik dalam kelas sistem sokongan keselamatan dan pemandu aktif yang canggih untuk akses All-Terrain dengan mudah.

Sistem yang menyediakan keselamatan dan jaminan semua arah adalah:

  • Forward Collision Mitigation (FCM), yang dapat mengesan kenderaan dan pejalan kaki di hadapan
  • Blind Spot Warning (BSW dengan LCA), yang membantu mengelakkan pelanggaran tepi kenderaan lain apabila menukar lorong dengan mengesan kenderaan di belakang atau pada suku belakang dan memberi amaran kepada pemandu dengan amaran yang boleh didengar dan lampu kilat di cermin pintu mereka
  • Rear Cross Traffic Alert (RCTA) yang, dengan cara yang sama, membantu mengelakkan perlanggaran apabila gostan
  • Ultrasonic Misacceleration Mitigation System (UMS) yang mengurangkan kemalangan yang disebabkan penggunaan pedal gas yang tidak betul apabila gohed atau gostan di tempat letak kereta dan ruang kecil yang lain.
  • Memberi bantuan yang senang bagi pemandu ialah Multi Around Monitor, yang menghasilkan imej pemandangan mata burung di keliling kenderaan dan Sensor Tempat Letak Kereta.
Mitsubishi-Triton__5

Prestasi & Fungsi Trak Pikap

Mitsubishi L200 baharu ini mempunyai banyak penambahbaikan terperinci, yang diarahkan oleh keyphrase pembangunan Engineered Beyond Tough, kepada ketahanan dan kebolehpercayaan yang dicari dalam kegunaan komersil dan keselesaan dan perjalanan yang dicari secara peribadi. Prestasi dan rasa brek diperbaiki dengan penggunaan cakera depan dan caliper yang lebih besar; peningkatan tunggangan dengan pengunaan peredam belakang yang lebih besar yang mengandungi lebih banyak minyak redaman dan beralih ke transmisi automatik enam kelajuan dari auto lima kelajuan semasa untuk membolehkan pecutan yang lebih lancar, lebih kuat dan penghalusan yang lebih baik.

Mitsubishi Motors Malaysia telah menghargakan Mitsubishi Triton baharu ini dari RM100k dan boleh didapati dengan pilihan 5 varian dan 4 warna.

Variant Harga (RM) Warna
Triton Adventure X 135,200.00 White Diamond, Jet Black Mica
Triton AT Premium 118,600.00 White Diamond, Graphite Gray
Triton MT Premium 112,500.00 White Diamond, Graphite Gray
Triton AT 105,990.00 White Diamond, Sterling Silver
Triton MT 100,200.00 White Diamond, Sterling Silver
Mitsubishi-Triton__6 Mitsubishi-Triton__7 Mitsubishi-Triton__8
Previous post

Porsche 911 Carrera 4 Generasi 992

Next post

SUV Elektrik Mazda CX-30 Akan Dipersembahkan Di Tokyo

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *