Gaya Hidup

Rolls-Royce Lakon Semula Motor Show Yang Bersejarah Di Goodwill Revival 2019

The Goodwood Revival adalah festival motorsport warisan ikonik yang berlaku setiap September di Goodwood Racing Circuit yang terkenal.

BHPetrol Merdeka Contest Banner

Pesta ini adalah langkah ajaib kembali ke masa silam yang memerlukan pakaian yang sesuai untuk tempoh masa tertentu untuk semua peserta, melakun semula nostalgia yang true-to-form, dengan logam lumba klasik bernilai ratusan juta dolar yang mengelilingi trek.

Rolls-Royce Motor Cars menyambut edisi ke-21 perayaan yang bermula hujung minggu ini dengan paparan yang membawa pelawat kembali ke dunia yang glamor tahun 1950-an.

rolls-royce-recreate 2

The March Motor Works akan dengan teliti diubah menjadi replika tapak pameran motor marque pada masa itu, memaparkan produk pinnacle syarikat dari tempoh Revival, 1959 Rolls-Royce Silver Cloud I coupe drophead dua pintu. Selesai dalam Hitam dan Merah dengan hud sepadan, kereta itu adalah hanya segelintir yang dibuat oleh pembina badan kenderaan H. J. Mulliner.

Rolls-Royce menegaskan semula kehadiran lamanya di festival ini dengan Rolls-Royce Silver Cloud II 1961 sedan roda panjang. Selesai di Sage Green over Smoke Green, limosin empat pintu ini, yang telah mencatatkan hanya 9,500 batu dalam 58 tahun, akan menjadi sebahagian daripada rombongan Pengarah Litar.

Para tetamu yang diundang akan berpeluang mengalami pengalaman ‘magic carpet ride’ dalam suasana di mana satu-satunya bunyi yang boleh didengar adalah detik jam mekanik mekanikal yang terkenal.

Sepanjang hujung minggu, pelawat juga akan dapat melihat kereta dari keluarga model Rolls-Royce hari ini, seperti yang diketuai oleh pasukan khas yang dipilih menjemput VIP ke Revival ini dari Rumah Rolls-Royce pada zaman kegemilangan kemewahan moden.

rolls-royce-recreate 1

 

 

 

 

 

 

Previous post

Hyundai Palisade Dapat Anugerah Wards 10 Best User Experiences™

Next post

Jualan Geely Turun Dan Haval Great Wall Naik

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.