Berita Auto

Harga Mazda CX-5 Turbo Baharu Di Malaysia Dianggar Sekitar RM176,000

Berikut adalah senarai harga bocor Mazda CX-5 yang dinaiktaraf yang telah kami perolehi dan ini akan disahkan tidak lama lagi.

BHPetrol Merdeka Contest Banner

CX-5 Harga 2

Bersenjata dengan barisan yang lebih mewah dan enjin turbocharged yang lebih berkuasa, Mazda CX-5 yang dikemaskini berjanji untuk memangkah semua kotak untuk pembeli SUV premium pada harga yang akan membimbangkan pesaing Eropah mereka.

Mazda CX-5 sudah menghentam saingan di atas kelas beratnya dari segi kemewahan dan dengan penambahan tahap trim Mazda CX-5 Turbo, pemandu akan menikmati ketukangan yang unggul dan kemewahan premium dengan harga yang dianggarkan hanya RM176,000.

Highlight luaran Mazda CX-5 Turbo termasuk Adaptive Front-Lighting System, sistem lampu LED, power lift-gate, roda aloi 19 inci dan banyak lagi.

CX-5 Harga 3

Dalaman, kereta mewah Mazda CX-5 Turboa nda akan datang dengan kulit Caturra Brown Nappa, trim kayu sebenar, aksen krom satin, stereng kulit yang dipanaskan, pencahayaan dalaman LED, power moonroof,  pembesar suara Bose® 10- sistem, Monitor Paparan 360 ° dengan sensor letak kereta dan sistem infotainment MAZDA CONNECT™ 7-inci.

CX-5 Harga 4

Menyampaikan kuasa anggaran 250bhp dan tork 440Nm enjin Skyactiv 2.5L turbocharge ini mempunyai nisbah mampatan yang paling tinggi bagi mana-mana 4 silinder enjin turbocharge, pada 10.5: 1, dicapai melalui satu siri teknologi SKYACTIV yang inovatif.

CX-5 Harga 5

Mazda akan menambah prestasi damper depan dan belakang dan penstabil, diarahkan untuk meningkatkan kawalan mudah semasa  maneuver g-force yang rendah dan stability semasa maneuver g-force yang tinggi dengan enjin yang lebih berkuasa ini.

CX-5 Harga 6

Baharu, merentas semua varian, adalah kemasukan Apple CarPlay dan Android Auto sebagai standard dengan Mazda CX-5 ini. Dengan menambahkan Apple® CarPlay ™ dan Android Auto ™ sebagai peralatan standard, ia membolehkan pemandu atau penumpang menyambungkan peranti mudah alih mereka ke sistem infotainment MZD Connect. Melalui integrasi kepada kawalan stereng dan arahan suara yang diaktifkan, pengguna boleh menghantar dan menerima panggilan dan mesej, mendengar muzik, mengikut arah – semua tanpa menjejaskan tumpuan kepada jalan di hadapan.

CX-5 Harga 7

CX-5 2.5L Turbo ini memecut  dari 0-100km/j dalam 7.7 saat.

CX-5 Harga 8

Peralatan keselamatan 2.5L akan sama, atau lebih baik daripada, kebanyakan jenama premium mewah. Ciri-ciri termasuk lane departure warning dengan bantuan steering, radar cruise control, auto high-beam dipping, driver attention alert dan rear cross-traffic alert dengan braking.

CX-5 Harga 9

Previous post

Model Nissan Juke 2020 Akan Dilancarkan Tidak Lama Lagi

Next post

VW Golf TCR Akan Datang Ke ... Bilik Pameran Kereta Reconditioned

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *