Kemalangan / Rosak / Recall

Adoi! Lamborghini Urus Langgar BMW Wagon

Satu senario barangan kereta berkecai yang amat mahal.

BHPetrol Merdeka Contest Banner

SUV pertama jenama dan satu-satunya Lamborghini yang mempunyai enjin di bawah hud depan / hidungnya dan bukan di bahagian belakang rosak parah di persimpangan bandar. SUV mewah ini berharga kira-kira RM1 juta sebelum cukai dan kos penghantaran ‘mencium’ kereta BMW dan ia menjadi berita utama di akhbar Romania kerana terdapat hanya tak banyak Urus di negara itu dan kemalangan itu berlaku di persimpangan antara Calea Vitan dan Splaiul Unirii di mana lalu lintas adalah sesak dan begitu banyak telefon pintar mengambil gambar yang terbaik kejadian ini.

Urus-meets-BMW 2

Suami wanita di belakang roda BMW memberitahu akhbar tempatan bagaimana kemalangan berlaku dan apa yang berlaku selepas itu.

Urus-meets-BMW 3

“Pemandu Lamborghini melepasijalur petak ini untuk menuju ke arah Dâmboviţa Quay di persimpangan itu dan dia tidak langsung memeriksa untuk memastikan ada trafik yang datang (kebiasaan bagi pemandu SUV mewah) dan terus melanggar kereta BMW yang ikut bersama selepas mengambil anak mereka dari tadika “.

Urus-meets-BMW 4

Tentang Lamborghini Urus:

“Lamborghini Urus adalah pendekatan berwawasan berdasarkan penyerapan DNA Lamborghini ke dalam kenderaan yang paling serba boleh, SUV. Urus mengangkat SUV ke tahap yang tidak mungkin sebelumnya, Super SUV. Ia adalah Lamborghini sejati dari segi reka bentuk, prestasi, dinamik dan emosi memandu serta boleh dikendalikan setiap hari dalam pelbagai persekitaran, “kata Stefano Domenicali, Pengerusi Automobili Lamborghini dan Ketua Pegawai Eksekutif. “Urus sangat sesuai dengan keluarga Lamborghini sebagai kereta berprestasi tinggi. Ini adalah kemunculan pembangunan yang intensif dan kemahiran bersemangat untuk mewujudkan lembu jantan yang baru: SUV Super yang melangkau sempadan harapan dan membuka pintu kepada kemungkinan baru, untuk jenama dan pelanggan kami. ”

Lamborghini Urus mempunyai enjin berkembar 4.0 liter V8 berkapasiti 650 hp pada 6,000 rpm, maksima 6,800 rpm, dan tork maksimum 850 Nm pada 2,250 rpm. Dengan 162.7 hp / l, Urus mendakwa salah satu output kuasa spesifik tertinggi di dalam kelasnya dan nisbah berat-ke-kuasa terbaik pada 3.38 kg / hp.

0-100 km / j Lamborghini Urus dalam 3.6 saat, 0-200 km / j dalam 12.8 saat dan dengan kelajuan tertinggi 305 km / j ia adalah SUV terpantas yang ada.

Lamborghini-Urus_Concept_2012_800x600_wallpaper_011

Previous post

Peserta Proton 1 Tank Adventure Lengkapkan Perjalanan 650 KM

Next post

BMW 330i M Sport Versi CKD Dilancarkan di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *