Trak Pikap, Van, MPV, Bas & Lori

Terserempak Dengan Isuzu D-Max 1.9L Bluepower Di Kuala Lumpur

Blu-Ray D-Max sudah tiba dan tempahan sudah dibuka.

BHPetrol Merdeka Contest Banner

Kami baru sahaja terserempak dengan 1.98 diesel turbo Isuzu D-Max Bluepower semua baharu di jalanraya Kuala Lumpur segar dari ketuhar cat dan menuju ke bilik pameran Isuzu untuk dijual.

Isuzu-D-Max-1.9D 2

Inilah Isuzu D-Max 2019 yang terbaru yang akan dilancarkan tidak lama lagi dengan enjin 1.9 liter diesel yang akan mematuhi piawaian pelepasan global dan dapat dipakai dengan kualiti diesel Malaysia pada pelancaran.

It will be available with both manual andautomatic transmission options, and the automatic transmission will beavailable with its reliable and trusted 4×4 setup.

Isuzu-D-Max-1.9D 3

Enjin diesel 1.9 liter RZ4E yang serba baharu mempunyai kapasiti 1,898 cc. Ia adalah 4-silinder in-line dengan 16 injap, DOHC Commonrail Direct Injection. Ia dilengkapi dengan jenis turbo variable, VGS dan Intercooler, silinder x stroke 80 x 94.4 mm, nisbah mampatan 16.5: 1. Enjin menyampaikan kuasa maksima 150 kuasa kuda pada 3,600 rpm dan tork maksima 350 Nm pada 1,800-2,600 rpm.

Isuzu-D-Max-1.9D 4

Ia akan dipadankan dengan transmisi manual 6 kelajuan untuk industri ladang, pembalakan dan pembinaan serta transmisi automatik 6 kelajuan untuk koboi kota.

Isuzu-D-Max-1.9D 5

 

 

 

Previous post

Sime Darby Mulakan Perniagaan Volvo Car Di Ara Damansara

Next post

Coating Untuk Cat Kereta Anda Buatan Malaysia - IGL Coatings

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *