Berita Auto

Hyundai Palisade Dapat Anugerah Wards 10 Best User Experiences™

Diiktiraf kerana kemudahan pemandu dan ciri-ciri teknologi, Hyundai Palisade baru-baru ini mendapat tempat di senarai 10 Pengalaman Pengguna Terbaik 2019 Wards yang kompetitif. Kehormatan ini menilai keramahan pengguna teknologi bantuan pemandu dan akses kepada maklumat dan pilihan hiburan tanpa gangguan. Palisade yang dilengkapi dengan baik diiktiraf sebagai tuan rumah ciri teknologi mudah termasuk paparan navigasi 10 inci, cluster TFT 12 inci, pengecasan tanpa wayar, tujuh outlet USB, tempat duduk barisan kedua berventilasi dan penyebar berasaskan bumbung yang inovatif – menjadikannya mudah bagi pemandu dan penumpang untuk berinteraksi dengan kenderaan.

BHPetrol Merdeka Contest Banner

Tumpuan Pertandingan Wards 10 Best UX, yang merupakan mikrokosma Wards 10 Best Interiors, adalah untuk mengenal pasti interface pemandu yang mesra pengguna, sistem navigasi yang mudah untuk program, teknologi mengelakkan perlanggaran yang boleh dipercayai dan integrasi telefon pintar yang mudah, membolehkan pemandu selamat mengakses mesej teks, e-mel dan kenalan telefon semasa berada di jalan raya.

Beberapa ciri kemudahan yang terdapat dalam Palisade serba baharu termasuk:

  • Satu-Sentuh kerusi baris kedua dan lipat dan buka berkuasa kerusi barisan ketiga
  • Tujuh outlet USB yang tersedia
  • Cermin perbualan untuk pemandu jelas melihat penumpang di belakang
  • Sistem intercom Driver Talk dalam kereta un tuk pemandu berbual dengan tempat duduk belakang dan mod tidur
  •  Blind View Monitor eksklusif dalam kelas yang melengkapkan Blind Spot Collision-Avoidance Assist yang standard
  • Skrin sentuh navigasi 25 inci dalam format skrin lebar, ditambah dengan kluster instrumen pusat 12.3 inci TFT sepenuhnya digital
  • Paparan Heads-Up (HUD) mempersembahkan imej maya ke kaca depan, membantu pemandu untuk lebih menumpu perhatian ke jalan
  • Industri pertama, inovatif bumbung baharu yang boleh menyediakan aliran udara yang difokus, sebahagiannya atau sepenuhnya tersebar ke penumpang belakang.
  • Terdapat pengecasan pad wayarles Qi untuk peranti Android yang serasi serta iPhone Apple terbaharu.
  • Sistem audio Infinity® mempunyai teknologi Sound Client-Fi ™ dan QuantumLogic ™ Surround Sound

Pada bulan Julai dan Ogos, editor menilai dan menjaringkan 23 kenderaan yang terdapat di A.S. dengan ciri-ciri UX yang baharu atau re-rekayasa seperti skrin paparan, interface atau aplikasi. Tidak ada had harga, tetapi nilai keseluruhan dipertimbangan. Para pembuat kenderaan yang dihormati akan menerima trofi mereka pada 1 Oktober semasa Persidangan WardsAuto User Experience di Suburban Collection Showplace di Novi, MI.

 

 

 

Previous post

Geely Coolray Sport Dilancarkan Di Filipina

Next post

Rolls-Royce Lakon Semula Motor Show Yang Bersejarah Di Goodwill Revival 2019

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *