Gaya Hidup

Pelancaran Ikon Bell & Ross Baharu – BR05

Pelancaran ikon baharu, koleksi BR05, yang juga dikenali sebagai instrumen masa untuk peneroka bandar telah dirasmikan dengan Tetamu Kehormatan, Yang Amat Mulia Tengku Zatashah Sultan Sharafuddin Idris Shah dan Yang Bahagia Datuk Setia Aubry Mennesson bersama Legion de Honnuer Carlos A Rosillo (Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengasas bersama – Bell & Ross), Cik Kung Suan Ai (Pengarah Pemasaran – Pavilion KL) dan Encik Tong Chee Wei (Pengurus Besar – Bell & Ross Asia). The Guests of Honor telah disampaikan dengan jam tangan BR05 yang baru oleh Encik Rosillo.

Diana Danielle, Sue Wang, Selina Yeop and friends Mr Tong Chee Wei (GM of Bell & Ross Asia), Ms Kung Suan Ai (Marketing Director, Pavilion KL), Mr Carlos Rosillo (President, CEO and Co Founder, Bell & Ross), Tengku Zatasha, Dato Setia' Aubry Manneson L-R Tanny Tee,Quinn Ooi,June Liang,Annie Tang, Florence Cho and Zen Ng

BHPetrol Merdeka Contest Banner

Diadakan di Pavilion Kuala Lumpur, acara mewah itu dihoskan oleh Cindy Bishop, yang terkenal sebagai tuan rumah dan hakim Asia’s Next Top Model dan dihadiri oleh senarai tetamu muda dan urban yang berpakaian dengan tema urban chic yang bersesuaian dengan koleksi BR05.

Thanuja Ananthan & Friend Red Carpet 7 Red Carpet 6

Acara pembukaan bermula dengan hiburan oleh kumpulan funk-jazz 11-orang, yang dipanggil Rainbow Children memainkan muzik yang diilhami oleh Prince dan disertai dengan model-model yang mempamerkan koleksi BR05 terkini.

Mr Carlos Rosillo, Geraldine Read Mr Carlos Rosillo in BR05 Blue Steel Mr Carlos Rosillo gives speech

Models 2 Models 1 Model in BR05 Black Steel

Para tetamu turut dihidang dengan 5 koktail yang disediakan khas Black, Blue, Silver, Skeleton dan Gold untuk mewakili lima koleksi BR05.

L-R Dirk Lubbert, Dato Seri Andrew Abishegam, Melinda Looi, Kavita Sidhu, Roberto Guiati L-R Adrian Tan, Mr Carlos Rosillo, Jeff Lau L-R - Phei Yong (Friend of Bell & Ross Malaysia), Mr Carlos Rosillo, Ethan Chu (Friend of Bell & Ross Malaysia)

Sebagai jenama utama dalam pasaran jam tangan penerbangan dengan model ikonik BR03 yang direka untuk profesional dalam persekitaran yang ekstrem, Bell & Ross melancarkan koleksi BR05 mereka.

L-R - Cass Chen, Cheok Soon Wern Khee Kuan Chen, Alex Lee, Gregory Sze, Yu-Jin, Tan Bon Hon, Alan Hau, Steven Liew Jed Tan in BR05 Grey Steel

Instrumen Urban: Memberi pandangan dan rasa yang tegas urban, BR05 adalah alat pengukur masa untuk peneroka bandar.

Hanif Alfa Che Din Guests Red Carpet 5

Reka Bersepadu: Gelang bersatu dengan kes untuk membuat sekeping yang bersatu.

Guests 4 Guests 3 Red Carpet 7

Kelebihan Baharu: Kemasan mewah BR05 menarik mata. Kotak 40 mm adalah bersudut. Permukaan satin sempurna rata. Bevels yang digilap menekankan dan meningkatkan apa saja yang ianya isi.

Guestr 2 Red Carpet 4 Emcee of the event - Cindy Bishop in BR05 Blue Steel

Permata Kekuatan: Penuh dengan watak, instrumen ini memancarkan kekuatan dan keanggunan.

Bell & Ross BR05 3 Crowd 4 Crowd 3

Koleksi 5 jam tangan baru: Tiga warna dail yang berbeza – perak kelabu, biru laut atau hitam gelap – dilengkapi oleh yang model lain, dengan dail rangka dan mekanisme, terhad kepada 500 keping.

Crowd 2 Crowd 1 all models

Jam tangan ini boleh didapati sama ada dengan gelang keluli satin-digilap atau dengan tali getah gulung, untuk alternatif yang benar-benar bergaya.

Red Carpet 3 (L) Model in BR 05 Blue Steel (Righ) Model in BR 05 Black Steel (L) Model in BR 05 Grey Steel (Righ) Model in BR 05 Blue Steel

Satu versi kotak 18 karat emas ros melengkapkan bab pertama kisah baru ini.

BR05-Automatic_01-black BR05-Automatic_01-blue BR05-Automatic_01-ruthénium

Bell & Ross juga mengumumkan kedai pop up selama seminggu dengan kerjasama Swiss Watch Gallery, dari 23 hingga 29 September 2019 di Pavilion Kuala Lumpur Centre Court. Orang ramai juga akan berpeluang untuk mengambil bahagian dalam Bell & Ross # BR05 Photo Box untuk mengambil gambar instagram latar “urban jungle” ilusi optik dari skyscrapper di atas menara tinggi. Hashtag # BR05 dan sebutkan akaun rasmi @bellrosswatches @bellross_malaysia untuk berpeluang untuk dipaparkan di akaun rasmi mereka.

#BR05 Pop-Up Store 1 #BR05 Pop-Up Store 2 #BR05 Pop-Up Store 3

#BR05 Pop-Up Store 4 #BR05 Pop-Up Store 5 #BR05 Pop-Up Store 10

#BR05 Pop-Up Store 9 #BR05 Pop-Up Store 8 #BR05 Pop-Up Store 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Previous post

Pengeluaran Audi e-tron Bermula Di Changchun China

Next post

Nissan Patrol 2020 - Lebih Mewah, Lebih Canggih

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *