Berita Auto

Toyota Innova Mendapat Tambahan Ciri Mesra Keluarga

UMW Toyota Motor Sdn Bhd (UMWT) telah menaik taraf beberapa ciri-ciri MPV Keluarga Innova Toyota dan pengambilan pesanan bagi model baharu sudah bermula di semua bilik pameran rasmi Toyota di seluruh negara sejak 16 Ogos, 2019.

Toyota-Innova_2

Kenderaan kegemaran keluarga, Toyota Innova 2.0X dan 2.0G juga mendapatkan Android Auto dan Apple CarPlay sebagai standard dengan paparan 9-inci yang baru dan lebih besar untuk sistem infotainmentnya. Ini akan menjadikan paparan maklumat serta operasi lebih mudah.

Toyota-Innova_3

Sistem Pemantauan Titik Buta Spot Blind / Blind Spot Monitor (BSM) dan Sistem Perhatian Lintas Palang Belakang / Rear Cross-Traffic Alert  (RCTA) boleh didapati sebagai pilihan kepada pemilik. Kedua-dua sistem keselamatan aktif ini dapat membantu mengurangkan perlanggaran dengan kenderaan lain yang mungkin tidak dapat dilihat oleh pemandu dalam keadaan tertentu.

Toyota-Innova_4

Pelanggan juga boleh memilih option Perakam Video Digital / Digital Video Recorders (DVR) di kedua-dua bahagian depan dan belakang kabin. Dengan pesanan mereka sebelum membeli, pemasangan boleh dilakukan di Pusat Akses UMWT sendiri.

Toyota-Innova_5

Terdapat 3 varian Innova terkini untuk dipilih, semua dikuasakan oleh enjin 2.0 liter yang cekap dan terbukti. Varian adalah Innova 2.0X A / T, Innova 2.0G A / T dan Innova 2.0 E A / T. Tiada perubahan harga untuk Innova.

Toyota-Innova_6

Sila layari toyota.com.my atau telefon talian percuma Toyota 1-800-8-TOYOTA (869682).

Toyota-Innova_7

Previous post

Geely Xing Yue Sports Coupe Untuk Segmen Premium

Next post

Pelancaran Hi! Proton Di Russia Dengan Hi! Alice

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *