Konsep / Lakaran / Intipan

SUV Aston Martin DBX Sedang Diuji

Satu lagi SUV super mewah untuk menggoda anda akan datang 2020.

BHPetrol Merdeka Contest Banner

Lewat tahun ini, Aston Martin dengan bangganya akan mempersembahkan SUV versi siap untuk produksi pertama mereka, DBX. Muncul untuk bertembung dengan persaingan, SUV ini akan dihargakan lebih dekat dengan Lamborghini Urus dan Bentley Bentyaga tetapi akan mempunyai dimensi yang lebih dekat dengan Porsche Cayenne dan Maserati Levante.

DBX berjanji untuk membawa kualiti Aston Martin ke tahap bidang lain, menggabungkan dinamik dan keanggunan kereta GT klasik dengan tahap fleksibiliti, ketahanan, dan keupayaan yang tidak pernah berlaku sebelumnya.

Aston-Martin-DBX_2

DBX menandakan kemasukkan pertama Aston Martin ke dalam sektor Utiliti Sukan; ia juga akan menjadi kereta siri pengeluaran pertama yang akan dikeluarkan di St Athan, kilang pembuatan canggih di South Wales yang juga akan menempatkan jenama Lagonda yang akan datang.

DBX masih diselubung, tetapi kini sedang menjalani ujian pembangunan yang luas dalam pelbagai persekitaran yang menuntut, dari jalan-jalan berbatu ais di R & D Sottozero Centre di Pirelli di Flurheden Proving Ground, dekat dengan Bulatan Artik di Sweden, hingga ke panas dan debu yang tidak henti-henti Timur Tengah dan di peringkat kawasan sukar Rali Welsh.

Armada prototaip pra-pengeluaran DBX juga melalui kerumitan yang dinamik Nürburgring Nordschleife, terima kasih kepada pasukan di Pusat Prestasi AMR Nürburgring.

Kemudahan canggih ini juga menawarkan akses mudah ke rangkaian autobahn Jerman, satu bahagian penting dalam proses ujian untuk mana-mana kereta jarak jauh, berkelajuan tinggi.

Previous post

Naza Anjur Tawaran Merdeka Kia, Citroën, Peugeot, dan Ducati

Next post

Honda Malaysia Jalin Kerjasama Dengan Astro Radio, Tealive dan Unifi

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *