Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Rolls Royce Black Badge Tidak Semestinya Black

Koleksi Pebble Beach 2019 ke Monterey

BHPetrol Merdeka Contest BannerSejak tahun-tahun kebelakangan ini dengan pertukaran kemarau, kebakaran dan hujan, Semenanjung Monterey pada tahun ini terbenam di lautan bunga liar yang berwarna-warni. Menyoroti debut tahun ini adalah trio kereta motor Bespoke yang mempamerkan keupayaan warna kreatif para artis di Goodwood, Home of Rolls-Royce.

Rolls Royce Black Badge Is Yellow 2 Rolls Royce Black Badge Is Yellow 3 Rolls Royce Black Badge Is Yellow 4

Koleksi Pastel menggambarkan palet warna pelangi dari ‘bunga bunga liar’ tahun ini di Semenanjung Monterey dan termasuk tiga komisi one-of-one Black Badge yang menambah warna baru pada palet Rolls-Royce Bespoke dan mengesahkan idea bahawa Rolls- Royce Black Badge tidak perlu hitam.

Koleksi ini bermula dengan Ghost Black Badge dalam Light Green Solid, kemasan luar Bespoke yang baru. Hijau pastel mewakili kelahiran semula flora di semenanjung selepas tahun-tahun kemarau dan kebakaran. Dalaman kulit buatan tangan adalah Hitam dengan percikan Serenity Green yang menyerlahkan Fiber Teknikal Black Badge ikonik.

Rolls Royce Black Badge Is Yellow 5 Rolls Royce Black Badge Is Yellow 6 Rolls Royce Black Badge Is Yellow 7

Penciptaan drophead di antara koleksi itu adalah Dawn Black Badge dalam Coral Solid yang mempamerkan penamat Bespoke yang hanya boleh datang selepas tujuh lapisan cat dan lebih daripada sembilan jam menggilap tangan di Pusat Surface Finish di Home of Rolls-Royce, Goodwood.

Warna pastel baharu dibawa ke Bespoke Aero Cowling, memberikan Dawn sebagai bahagian luar yang berwarna-warni namun agresif. Interior Dawn Black Badge dalam Artic White dan Sunset yang membawa imej visual di bukit-bukau dan lembah California utara yang penuh dengan bunga berkembang.

Rolls Royce Black Badge Is Yellow 8 Rolls Royce Black Badge Is Yellow 9 Rolls Royce Black Badge Is Yellow 10

Yang terakhir trio ini ialah Wraith Black Badge dalam Semaphore Yellow, sebuah kemasan cerah dan terang untuk ahli keluarga Rolls-Royce yang paling berkuasa. Wraith Black Badge mempunyai Selby Grey dan Lemon dalaman dengan Headliner Rolls-Royce Black Badge Starlight. ‘Rolls-Royce 2019 Pastel Collection’ ini membentangkan Black Badge seperti yang tidak pernah anda lihat sebelumnya.

Rolls Royce Black Badge Is Yellow 11 Rolls Royce Black Badge Is Yellow 12 Rolls Royce Black Badge Is Yellow 13

Setiap satu komisen telah dibuat oleh pereka dan peminat di Home of Rolls-Royce di Goodwood, menggunakan kulit, kayu dan bahan berharga yang terbaik. Ia amat mendebarkan untuk memperkenalkan koleksi Pantai Pebble 2019 kerana dunia berkumpul di sana untuk melihat klasik yang telah dicipta oleh jenama sepanjang 115 tahun yang lalu, ” kata Martin Fritsches, Presiden Rolls-Royce Motor Cars Amerika Utara mengenai debut hebat Rolls-Royce.

Rolls Royce Black Badge Is Yellow 14 Rolls Royce Black Badge Is Yellow 15

 

Previous post

Honda NSX Dapat Warna Khas Untuk Monterey

Next post

Hyundai Santa Fe 2019 Terima Anugerah "Best News Cars for Teens $30k-$35k"

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *