Aksesori / Produk / Alatan / Minyak

Pelanggan Renault Yang Pertama Di Malaysia Pandu Pulang Koleos

“Tiada Cukai Jalan, Tiada Kos Perkhidmatan, Tiada Kerumitan”.

BHPetrol Merdeka Contest Banner

‘Langganan Renault’ membolehkan pelanggan melepaskan diri daripada tempoh pinjaman jangka panjang, lock-in tegar dan kebimbangan mengenai kos susut kenderaan untuk hanya RM43 sehari.

Kedua-dua model teras Renault boleh didapati – crossover gaya hidup, Renault Captur yang serba boleh dan flagship SUV D-segment  premium, Renault Koleos. Renault-Subscription_2

‘Langganan Renault’ menawarkan pelanggan pilihan dua rancangan – Tetap dan Tukar.

Pelanggan yang memilih Pelan Tetap yang lebih berstruktur boleh menikmati Captur dari serendah RM1,299 sebulan dan Koleos dari RM2,299 sebulan.

Sebagai alternatif, pelanggan boleh memilih untuk menggunakan Pelan Tukar yang sangat fleksibel. Pertama di Malaysia, Pelan Tukar ‘Langganan Renault’ menawarkan kebebasan muktamad tanpa lock-in, memberikan lebih banyak nilai tambah yang dicari pengguna. Di bawah pelan ini, para pelanggan boleh dengan mudah menukar antara kedua model Renault, serendah RM1,999 sebulan, bergantung kepada keperluan mereka.

Renault-Subscription_3

Sebagai yang pertama di pasaran, perbandingan terdekat untuk ‘Langganan Renault’ mestilah, sewaan tradisional. Walau bagaimanapun, ‘Langganan Renault’ berbeza dari skim pajakan tradisional dalam menawarkan faedah berikut:

  • Tiada terma-jangka panjang dan terma tetap mahal.
  • Kadar yang sangat kompetitif dan fleksibiliti untuk menggalakkan pelanggan mencuba model Renault yang berbeza.
  • Kebebasan untuk beralih antara model Renault yang berbeza untuk jangka masa pilihan pelanggan, tanpa lock-in atau penalti (melalui Pelan Tukar).
  • Kos termasuk semua dan ketenangan tentang cukai jalan, insurans dan penyelenggaraan tetap dilindungi dalam pakej. Pelanggan Tukar juga dilindungi untuk wear & tear dengan perbatuan yang tidak terhad, manakala had perbatuan tahunan sebanyak 20,000 km akan dikenakan kepada pelanggan di bawah Rancangan Tetap.
  • Penjimatan tambahan dengan bayaran pendahuluan sifar dan tiada kadar faedah yang biasanya dikaitkan dengan pinjaman sewa beli.

Bergantung kepada pelan yang dipilih, akan ada deposit keselamatan sebanyak RM2,500 atau RM3,500, yang boleh dikembalikan.

Untuk masa yang terhad sahaja, pelanggan yang melanggan akan menerima langganan percuma selama satu bulan untuk Pelan Tetap dua tahun.Renault-Subscription_4

 

 

 

Previous post

Rezvani Tank - Epitome Sebuah Kereta Kebal

Next post

Ferrari 488 Pista Terima Sentuhan Ajaib Novitec

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *