Promosi / Tawaran / Peraduan

Lakaran Model 2020 Volkswagen Tiguan

Ini mungkin Volkswagen Tiguan baharu seperti yang dibentangkan oleh majalah British, Auto Express.

BHP Banner Lakaran VW Tiguan

Menurut visi Auto Express, SUV yang popular ini akan kehilangan bentuknya yang teguh dan berbentuk sudut untuk penampilan badan yang lebih indah terukir dan bumbung yang terletak di bahagian belakang.

VW-Tiguan-render 3

Tiguan 2020 ini akan mengekalkan versi jarak roda yang dilanjutkan, yang kini dijual hanya di pasaran China dan di antara pilihan enjin akan ada kuasa elektrik dan juga kuasa petrol juga. Yang terakhir itu akan mengandungi penjana starter 48 V yang akan memberikan sokongan pada saat pertama pecutan dari pencucuhan.

Tiguan 2020 baru ini mungkin akan ditawarkan dengan sistem autopilot tahap 3 atau lebih tinggi, dan julat enjin akan dikongsi bersama dengan Golf 8 baharu, yang akan dilancarkan dalam masa beberapa minggu.

VW-Tiguan-render 2

Senarai unit akan termasuk agregat tiga dan empat silinder, dengan jumlah antara 1.0 dan 2.0 liter, dan kotak gear akan menjadi DSG baru dengan tujuh ataupun lapan kelajuan. Top range akan menjadi Tiguan R, yang akan menghasilkan kira-kira 350 hp dari enjin petrol 4-silinder turbo.

Walau bagaimanapun, jika anda mahukan Volkswagen sekarang, seperti biasa, mereka ada banyak promosi. Buat masa sekarang, bersempena dengan perayaan tahun ke-62 kemerdekaan, Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) menawarkan pelanggan yang menempah model Volkswagen pada bulan Ogos, tambahan “Baucar Merdeka” bernilai RM1,000

VW Merdeka Voucher 1

 

Previous post

Pagani Huayra Roadster BC - Mainan Orang Kaya Dengan 800 HP

Next post

Bermaz Motor Lancar Mazda MX-5 RF Facelift

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *