Berita Auto

Ada Raja Sedan Baharu! Dodge Charger SRT Hellcat Widebody Daytona Ulangtahun Ke-50

BHPetrol Merdeka Contest Banner

Dikuasakan oleh enjin HEMI® Hellcat V-8 6.2-liter supercharged yang telah terbukti dengan kuasa tambahan: 717 kuasa kuda dan 650 lb.-ft. tork

Dodge Charge SRT Hellcat 2

Dodge memberi penghormatan kepada Hellcat 1969 dengan spesies lebar 717bhp yang kami di sini di Asia hanya akan dapat lihat dalam program TV dan tidak akan memilikinya sampai bila-bila kerana tidak ada yang panduan kanan yang tersedia.

Dodge Charge SRT Hellcat 3

Ini adalah Charger yang paling berkuasa, ya, 717-kuasa kuda Edisi 2020 Dodge Charger SRT Hellcat Widebody Daytona Ulangtahun ke-50 ini meningkatkan bar prestasi yang lebih tinggi dengan sedan yang paling kuat dan paling cepat dihasilkan di dunia.

Dodge Charge SRT Hellcat 4

Kereta ini akan memberi mereka di ‘M’ dan AMG sesuatu untuk difikirkan kerana mereka menghasilkan apa yang mereka fikir sebagai yang paling pantas dan sedan keluarga terbaik di dunia. Menolak sempadan sedan keluarga pacuan roda belakang.

Dodge Charge SRT Hellcat 5

Lima puluh tahun yang lalu, Dodge melancarkan model Dodge Charger Daytona yang terkenal dengan sayap besar dan hidung besar yang direka khusus untuk menguasai perlumbaan NASCAR. Prototaip Daytona adalah kereta pertama memecah laju kelajuan 200 (bsj) dan menetapkan rekod yang dipertahan selama 17 tahun.

Dodge Charge SRT Hellcat 6

Hari ini, Dodge menghayati warisan kuasakuda yang tinggi dengan Edisi Ulangtahun ke 50 Daytona 717-kuasakuda 2020 Dodge Charger. Reka bentuk, sikap dan nombor pengeluaran terhad semuanya memberi penghormatan kepada Daytona yang menetapkan rekod asal.

Dodge Charge SRT Hellcat 7

Decklid unik “Daytona”, decal suku belakang dengan spoiler sepadan dan cat B5 Blue eksklusif Daytona adalah penghormatan kepada yang asal. Seperti Daytona 1969 yang legenda, pengeluaran Edisi Ulangtahun ke-50 Daytona terhad kepada 501 unit.

Dodge Charge SRT Hellcat 8

 

 

 

Previous post

Jika Anda Sangsi Akan Keajaiban Tali Keledar & Kerusi Keselamatan Kanak-Kanak Ini Buktinya

Next post

Honda Civic Hatcback Facelift Dilancarkan di Amerika Syarikat

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *