Berita Auto

BMW M4 Java Green Sekarang Di Auto Bavaria Glenmarie

Jangan kempunan. Beli sekarang sebelum orang lain mengambilnya.

BHPetrol Merdeka Contest Banner

Ia benar-benar satu penemuan yang jarang berlaku dan jika anda mahukan salah satu model yang paling dicari dalam siri M mereka, inilah peluang untuk mengorak langkah anda. BMW M4 Java Green yang menakjubkan kini dipamerkan di bilik pameran Glenmarie. Silalah ke sina untuk melihat dengan lebih dekat lagi dengan yang menggerunkan ini.

BMW-M4-Jade-Green-2 BMW-M4-Jade-Green-3

Jika anda benar-benar mempunyai semangat untuk prestasi dan bertanya-tanya M yang mana tepat untuk anda, anda hanya perlu pergi ke Auto Bavaria Glenmarie.

Sebagai pengedar BMW Certified di Malaysia, pasukan pakar mereka akan dapat membantu anda dalam memilih kenderaan M yang terbaik untuk anda.

Coupe M4 ini (0-100km / j dalam 4.0 saat) mewakili lambang sebuah kereta sukan berprestasi tinggi yang menawarkan kepraktisan setiap hari yang tidak terhad. Enjin enam silinder dengan teknologi M TwinPower Turbo yang dipasang sebagai standard di bawah bonet kedua-dua versi model M4 menghasilkan 317 kW / 431 hp yang kuat, mendorong mereka kepada prestasi luar biasa (penggunaan bahan api gabungan: 9.1 – 8.3 l / 100 km [31.0 – 34.0 mpg imp]; pelepasan CO2 digabungkan: 213 – 194 g / km).

 BMW-M4-Jade-Green-6 BMW-M4-Jade-Green-4 BMW-M4-Jade-Green-7

Yang paling sporti keluarga BMW 4 Series juga mempunyai wajah baru. M4 Coupe dan BMW M4 Convertible ini kini standard dengan lampu menyala penuh LED, lengkap dengan grafik heksagonal. Lampu belakang LED yang baharu sekali lagi menyegarkan penampilan dengan suntikan teknikal. Sentuhan elegan dan canggih di dalam kabin.

Kereta BMW M4 Coupe ini memecut dari kosong hingga 100 km / j dalam 4.0 saat (standard: 4.1 s). Varian model dengan transmisi manual enam kelajuan boleh mencukur 0.1 saat dari masa model yang sama tanpa Pakej Pertandingan.

Harga runcit (di jalan raya, tanpa insurans, dan dengan Warranty Mileage 5 Tahun BMW Group Malaysia dengan Program Perkhidmatan Berjadual Percuma serta Program Waranti Tayar 2 Tahun / 24 Bulan) untuk BMW M4 Coupé baharu ini adalah hanya RM760, 800.00.

BMW-M4-Jade-Green-8 BMW-M4-Jade-Green-5

 

Previous post

TEKARETA? Tahukah Anda?

Next post

Proton Umum Pembukaan Pusat 4S 'Terbesar Pertama' Mereka

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *