Berita Auto

Formasi ‘MINI 60’ Oleh Kereta-Kereta Mini Sambut Ulang Tahun

Passion duduk di tengah-tengah setiap pengembaraan MINI. Sama ada perjalanan ke arah yang belum dijelajah atau satu lonjakan iman. – MINI tidak pernah gagal untuk menimbulkan semangat keseronokan dan kespontanan. MINI Malaysia meraikan Ulang Tahun MINI yang ke-60 dengan formasi ‘MINI 60’ menggunakan bandar Kuala Lumpur sebagai tirai latar, serta ia menyingkap ketibaan model jentera terbaharu. Pengeluar kenderaan premium kompak meraikan Ulang Tahun ke-60 yang berintikan jiwa kreativiti, keseronokan dan keterujaan yang dibuahkan daripada dunia automotif.

BHP Banner Mini 60

Kenyataan Media

Kuala Lumpur, 15 Julai 2019 – Setiap pengembaraan MINI dijiwai oleh semangat pemanduan yang unik. MINI menzahirkan sensasi keterujaan dan kespontanan tidak kira apa jua destinasi yang ditujui.

MINI Malaysia celebrates the 60th Anniversary of MINI with a formation of MINI 60 (3)

Sempena perayaan Ulang Tahun MINI ke-60, MINI Malaysia telah menghimpunkan warga MINIacs dan Rakan-Rakan MINI untuk membentuk formasi nombor 60 dengan kenderaan MINI masing-masing. Bandar Kuala Lumpur menjadi latar yang sempurna bagi pembentukan formasi tersebut.

Pada hari Jumaat, 19 Julai 2019, MINI Malaysia akan merungkaikan model kenderaan baharu sempena perayaan Ulang Tahun MINI yang ke-60. Ia merupakan model pertama antara dua model yang akan diperkenalkan sepanjang perayaan tersebut.

Nantikan perkembangan lanjut daripada kami (Mini Malaysia).MINI Malaysia celebrates the 60th Anniversary of MINI with a formation of MINI 60 (2)  MINI Malaysia celebrates the 60th Anniversary of MINI with a formation of MINI 60 (4)

MINI Malaysia celebrates the 60th Anniversary of MINI with a formation of MINI 60 (5)

MINI Malaysia celebrates the 60th Anniversary of MINI with a formation of MINI 60 (6)

MINI Malaysia celebrates the 60th Anniversary of MINI with a formation of MINI 60 (7)

 

 

 

 

 

 

Previous post

Pegangan Pasaran Ford Ranger Terus Kukuh Dengan Peningkatan 17.2 Peratus  

Next post

Volkswagen Tiguan dan Passat Dapat Tambahan 2 Tahun Penyelenggaraan Percuma

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *