Berita Auto

Video Dan Gambar Hebat Audi R8 Decennium

Audi AG meraikan edisi terhad khas mereka Audi R8 Decennium, yang diumumkan awal tahun ini.BHP Banner Oefner

Audi AG bekerjasama dengan artis Fabian Oefner untuk membuat salah satu gambaran supercar meletup tandatangan artis itu . Keseluruhan proses yang amat teliti itu telah didokumenkan, dan anda dapat melihat keajaiban berlaku dalam video cara “pemisahan” di bawah. Oefner boleh dilihat dengan teliti membongkar setiap komponen Audi R8 dan mengambil gambarnya secara individu dari pelbagai sudut dengan kamera format sederhana Hasselbladnya sebelum menyusun semula secara digital untuk mendapatkan satu gambaran terakhir.

Fabian R8 2

Ia bukan kali pertama Oefner telah mencipta imej “pemisahan” seperti ini. Foto R8 adalah sebahagian daripada siri oleh artis ini, yang juga telah bekerja dengan Lamborghini untuk mencipta imej Miura, serta Porsche, dengan prototaip Porsche 956 Le Mans, tetapi pada masa itu, Oefner menggunakan model dan bukannya sebuah kereta yang sebenar.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan imej Audi R8 V10 yang hebat ini, anda boleh ke laman web AUDI untuk membeli poster 12.75 “x 30” Oefner, yang dijual dengan harga USD24.95.

Previous post

Kereta Autonomi & Ai Punca Keruntuhan Rumah Tangga

Next post

Peluang Menang Vespa Di Sunway Pyramid Musim Raya Ini

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *