Berita Auto

Subaru Outback Generasi ke-6 Ini Lebih Baik Dalam Segala Aspek

Subaru telah menunjukkan Outback generasi ke-6 mereka di Pameran Auto Antarabangsa New York 2019. Model 2020 ini dikeluarkan pada ulang tahun ke-25 nameplate itu.BHP Banner Outback

Subaru tidak memecahkan acuan dari segi reka bentuk, tetapi terdapat banyak perbezaan dalam model baharu ini.Subaru-Outback-2Asas-asasnya telah diubah sepenuhnya di sini. Outback baharu menunggang dengan Platform Global Subaru. Subaru-Outback-3Ia adalah casis yang lebih tegar yang memberikan kualiti dan dinamik NVH yang lebih tinggi berbanding model terdahulu. Bahagian penggantungan aluminium ringan baru meningkatkan perjalanan dan pengendalian.Subaru-Outback-4Anda masih mendapat sistem pemacu Symmetrical All-Wheel Drive Subaru yang legendaris dengan X-Mode dan enjin flat-four 2.5 liter aspirasi semulajadi. Sebagai pilihan, 2.4 liter flat-four turbo charge kembar juga ditawarkan. Subaru-Outback-5Enjin ini datang dengan gear belakang baharu yang berbeza untuk peningkatan kapasiti menunda. CVT Lineartronic telah dikemas kini dengan sistem hidraulik yang baru.

Dari segi reka bentuk, bahagian luar Outback kelihatan sangat biasa. Bayang model sebelumnya telah banyak dipelihara, tetapi butirannya telah dipertingkatkan.Subaru-Outback-6Walau bagaimanapun kebanyakan perubahan visual dapat dilihat dibahagian dalam. Kualiti dan reka bentuk telah meningkat dengan ketara. Skrin sentuh  tegak 11.6″ dipaparkan dengan fungsi Android Auto dan Apple Carplay.

Previous post

Honda HR-V Yang Eropah Dapat

Next post

Mercedes-Benz GLS Semua Baharu Adalah SUV S-Class

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *