Konsep / Lakaran / Intipan

Senarai Gurauan April Fool 2019 Pembuat Kereta

Yang pertama, kita ada Honda ‘Pastor’, Pasport inspirasi 90an.BHP Banner april fool

Seterusnya, lencana kod QR Porsche (QREST untuk menggantikan Crest tradisional). Ini sepatutnya debut pada Porsche Taycan yang baru.April Fools 2019 Collage 2Gurauan April Fool Lamborghini adalah treler yang direka bentuk sendiri. Pada zaman Urus, ini dengan mudah boleh menjadi kenyataan.April Fools 2019 Collage 3

Tahukah anda jika QXHOME INFINITI ini adalah gurauan April Fool atau tidak.Jeep turut mencuba dengan sebuah sedan dengan lencana mereka. Kami pasti ramai yang akan bersetuju bahawa yang ini akan menjadi idea yang baik.April Fools 2019 Collage 4Toyota pula dengan Yaris Adventure ini secara eksklusif untuk pasaran Amerika. Ini juga nampak macam satu idea yang baik.April Fools 2019 Collage 5April Fool Toyota Australia mengumumkan versi van HiAce baharu, lengkap dengan ketuhar pai dalaman. Apa kebenda ni?April Fools 2019 Collage 6Dan kemudian, ada Rolls-Royce dengan Cullinan Surfer ini.

April Fools 2019 Collage 8

Kami pasti ada beberapa kereta April Fool yang tertinggal, jadi tolong beritahu kami dan kami akan menambahkan mereka ke dalam senarai kami.

Previous post

Jaguar Land Rover Menang Kes Saman Ke Atas Jiangling

Next post

Adakah Rolls Royce Akan Membina Surfer Cullinan ini?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *