Bisnes

Volkswagen Selayang Tutop Kedai

Kami pandu lalu pusat Volkswagen 4S di Selayang Kuala Lumpur awal hari ini dan mendapati pekerja mengganti papan tanda Volkswagen dan memasang papan tanda Proton baru.

BHP Banner VW TUTOP

Pengedar Volkswagen yang juga berkhidmat sebagai Pusat Perkhidmatan Teknikal Volkswagen kedua di Malaysia membuka pintu secara rasmi pada 3 Disember 2015.

VW-Selayang 2

Kren Digunakan Untuk Menggantikan Papan Tanda

VW-Selayang 3

Terletak di Taman Perindustrian Selayang, Batu 8 1/2, Jalan Ipoh, 68100, Batu Caves di sepanjang jalan utama yang menuju ke Kuala Lumpur, kini akan menjadi kereta Proton 4S penuh kerana sudah ada kereta Proton baru di bilik pameran & ruang simpanan tingkat atas dan terdapat papan tanda pengiklanan pembukaan pada Mei 2019 ini.

VW-Selayang 4

HI! Proton Mencari Pekerja BaharuVW-Selayang 5

Sekiranya anda membaca ini dan telah membeli Volkswagen baru dari Goh Brothers Selayang dalam tempoh 4 tahun yang lepas, jangan risau kerana jaminan kenderaan anda masih sah di semua pengedar Volkswagen yang ada di seluruh negara. Berikut adalah pautan untuk menyemak lokasi semua peniaga lain.VW-Selayang 6Bilik pameran Selayang ini telah dirasmikan pada 3 Disember 2015 oleh Armin Keller, Pengarah Urusan Volkswagen Group Malaysia pada masa itu dan Goh Kian Sin, Pengerusi Goh Brothers. Mereka yang berpengalaman after sales, Chong Fui Dick bersama-sama dengan 29 kakitangan menjaga kemudahan RM25 juta yang mengagumkan ini.

Papan tanda yang tergantung di luar ruang pameran juga mengatakan mereka sedang mencari kakitangan dan kami tertanya-tanya mengapa mereka tidak menyimpan kakitangan yang terdahulu untuk menjalankan bilik pameran Proton yang baru ini.

Pusat Volkswagen yang mengagumkan ini dikendalikan oleh Goh Brothers dan mempunyai keluasan lantai 55,000 kaki persegi dengan 5 tingkat.

VW-Selayang 7

Bengkel Kosong Buat masa Ini

Pusat servis RM3 juta telah didedikasikan 3 tingkatnya dengan 20 work-bay yang mengagumkan. Pada masa pelancaran nanti terdapat sebilangan perkembangan yang mungkin ke baki 2 tingkat lagi dengan penambahan 18 work bay.VW-Selayang 8

Goh Brothers membelanjakan RM1.5 juta untuk bengkel Body & Paint yang pada masa itu merupakan satu-satunya pusat servis rasmi utara KL. Ia mempunyai 2 gerai semburan, 2 tempat penyediaan kemalangan, alignment bench dan sistem pengukur mekanikal untuk memastikan ketepatan dalam pembaikan perlanggaran. Semua peralatan telah diluluskan oleh Volkswagen.VW-Selayang 9

Goh Brothers Motor Sdn. Bhd. adalah sebuah syarikat di Malaysia, dengan pejabat utama di Bukit Mertajam. Ia beroperasi dalam industri Kenderaan Moto dan  Perniagaan Pemborong barangan & alat ganti. Syarikat itu ditubuhkan pada 26 Jun 2006. Ia masih merupakan peniaga Volkswagen di negeri-negeri lain.VW-Selayang 10

Previous post

BMW 5 Series Kini Dalam Varian 530e M Sport dan 520i Luxury

Next post

Adakah Mitsubishi PAJERO Akan Dibersarakan Buat Selama-lamanya?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *