Kemalangan / Rosak / Recall

Bukan 1 Tapi 2 Kanak-Kanak Di Kerusi Hadapan Tanpa Tali Keledar

Tolonglah letakkan anak-anak anda tempat duduk di belakang di kerusi kanak-kanak dan mereka mesti diikat dengan tali pinggang keledar dan sekurang-kurangnya kerusi booster.

BHP Banner booster

Kami tahu anda perlu memandu 10-14 jam sehari untuk mendapatkan wang yang cukup untuk membayar lesen limo lapangan terbang anda supaya pihak pengurusan yang memiliki konsesi ini dapat memperoleh keuntungan yang besar ketika anda ke hulur dan ke hilir di lebuhraya setiap hari mengangkut penumpang.

Kami tahu anda perlu sihat setiap hari untuk memandu kerana tidak ada manfaat rawatan perubatan untuk anda dan keluarga anda. Jadi jika anda sakit, anda tidak boleh memandu dan anda tidak boleh mendapatkan wang untuk memberi makan kepada anak-anak anda.

Kami tahu beberapa perjalanan pertama (3-4) setiap hari pergi ke pemilik konsesi Limo Lapangan Terbang yang duduk dan menunggu wang yang diperolehi anda. Hanya selepas memandu beberapa perjalanan, yang boleh mengambil antara 3-4 jam kemudian barulah anda mula mendapatkan wang untuk diri anda untuk hari itu dan itu pun anda harus minyak petrol dan makanan anda untuk hari itu.Tiada tali keledar 3 Kami tahu ia kerjanya keras dengan ganjaran kecil dengan syarikat ride-hailing seperti GRAB, EzCAB dan MyCar membawa lebih ramai penumpang dengan harga yang lebih rendah dan nilai yang lebih baik kepada penumpang.

Kami tahu ianya kerja yang keras dengan ganjaran kecil dengan syarikat ride-hailing seperti GRAB, EzCAB dan MyCar mengambil lebih ramai penumpang dengan harga yang lebih rendah dan nilai yang lebih baik kepada penumpang.

Kami tahu semua perkara di atas membuat anda risau dan rindukan anak-anak anda kerana anda menghabiskan lebih banyak masa di jalan raya, tetapi anda tidak boleh biarkan mereka duduk di kerusi depan tanpa tali pinggang keledar dan lebih buruk lagi anda biarkan dua … duduk bersama di tempat duduk  hadapan.

Anda mungkin seorang pemandu yang terbaik dan paling berhati-hati, tetapi di jalan raya, anda perlu fikirkan tentang pemandu lain. Macam mana jika sebuah lori menghantam anda dari belakang dan impak menghumban anak-anak anda ke hadapan dan beg udara meletop di muka mereka dan dengan dua daripada mereka duduk bersama mereka boleh berlaga kepala mereka dan akan cedera teruk atau lebih.

Kami tidak mahu susahkan anda, kami mahu anda dan pemandu lain dan ibu bapa yang lain seperti anda menyedari bahaya membiarkan anak-anak anda di duduk di depan tanpa kerusi booster dan lebih teruk lagi, tanpa tali pinggang keledar. Tiada tali keledar 2

Previous post

Mazda CX-8 Akan Buat Kemunculan di Malaysia Autoshow 2019

Next post

Rozaiman Yakin Mampu Bersaing

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *