Promosi / Tawaran / Peraduan

BHPetrol RM5,000 Hanya Swipe & Menang

Ya, begitu mudah sekali, lawati mana-mana stesen BHPetrol dan gunakan BHPetrol eCard anda (jika anda tidak mempunyai eCard anda boleh memohon dengan segera di mana-mana stesen BHPetrol berhampiran anda) dan anda berpeluang menang RM5,000.BHP Banner Menang RM5000

Anda perlu mengepam sekurang-kurangnya RM40.00 Infiniti 95, Infiniti 97, Infiniti Diesel atau Infiniti Euro5 Diesel dalam satu resit di mana-mana stesen servis BHPetrol yang menerima BHPetrol eCard semasa tempoh peraduan ini dari hari ini, 15 April – 15 Mei 2019.

BHPetrol_3

Anda mesti meleret eCard anda sebelum membuat pembelian anda dan kemudian pam minimum RM40.00.BHPetrol_4

Pemenang akan dipilih menggunakan program perisian ‘Pemilihan Pemenang’ yang berdasarkan algoritma rawak.

BHPetrol_5

BHPetrol_6

BHPetrol Infiniti

BHPetrol Infiniti baru ini mempunyai formulasi yang menggunakan aditif terkini dengan elemen seperti Pengubah Geseran (Friction Modifier), Perencat Kakisan (Corrosion Inhibitor) dan Agen Pembersihan Deposit (Deposit Cleaning Agents). Ia mempunyai 800 ppm aditif, iaitu dua kali ganda daripada jumlah minimum yang disyorkan oleh syarikat aditif.

Dengan Pengubah Geseran, geseran pada bahagian dalaman enjin dikurangkan untuk memberikan lebih kuasa serta meningkatkan kecekapan enjin dalam jangka masa panjang.

Sementara itu, Agen Pembersihan Deposit pula membuang deposit atau kotoran yang terkumpul pada bahagian dalaman enjin, manakala Perencat Kakisan pula memberikan lapisan pada permukaan besi untuk perlindungan yang berpanjangan.

BHPetrol Infiniti baru boleh didapati di semua 380 stesen BHPetrol di seluruh negara. Ia dijual pada harga yang sama yang ditetapkan oleh kerajaan.

BHPetrol_2

Previous post

Honda CBR650R, CB650R Dilancarkan di Malaysia Autoshow 2019

Next post

Hapuskan Ekzos Kotor Seperti Ini Sebelum Kita Semakin Sakit

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *