Berita Auto

Mercedes-Benz AMG GT43 4-Pintu

Dengan AMG GT43 4MATIC + 4 pintu baru Coupé Mercedes-AMG memperluaskan tawaran kereta sukannya dengan penambahan model peringkat kemasukan pada nisbah harga / nilai yang sangat menarik.

BHP Banner AMG GT43

Model 367hp baru dan varian 435hp yang telah dipersembahkan pada Mac 2018, iaitu AMG GT53 4MATIC +, boleh dipesan dari pengedar Mercedes-Benz di Malaysia tidak lama lagi … ..yes, ia akan tiba di negara kita dan anda boleh memiliki super sedan ini. Harga belum ditetapkan tetapi anda boleh harapkan harga yang akan menggalakkan pembeli membawa satu pulang ke rumah.

AMG-GT434

Enjin in-line 3.0 liter, 6-silinder dalam AMG GT43 4MATIC + menghasilkan 367 hp dan memberikan tork maksimum 500Nm. Pecutan dari 0-100 km / j dalam 4.9 saat dan kelajuan tertinggi 270 km / j memenuhi keperluan pelanggan dibanyak pasaran.AMG-GT433

Alternator-starter EQ Boost memberikan keluaran dan torsi jangka pendek tambahan masing-masing 22hp dan 250Nm. Ia menggabungkan starter dan alternator dalam satu motor elektrik, diintegrasikan antara enjin dan transmisi dan memberi kuasda kepada sistem elektrik 48 V on-board. Ciri inovatif ini serta turbocharging dua peringkat pintar dengan pemampat elektrik tambahan dan turbocharger gas ekzos menggabungkan Prestasi Pemanduan AMG dengan penggunaan bahan api yang rendah.AMG-GT432

Reka bentuk luar yang berkarakter, dalaman yang inovatif dengan tiga varian belakang dan suis paparan di pusat konsol adalah serupa dengan yang di AMG GT53 4MATIC +. Begitu juga dengan transmisi AMG SPEEDSHIFT TCT 9G yang cepat beralih dan aerodinamik aktif dengan sistem kawalan udara AIRPANEL di apron depan dan spoiler belakang yang memanjang.

Juga serupa adalah pelantikan standard dan pemilihan pilihan individualisation yang komprehensif melalui pakej gaya dan pelbagai roda aloi ringan.

Previous post

49 Tahun Range Rover

Next post

Toyota Vios Challenge …….Lebih Dari Perlumbaan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *