Berita Auto

Edisi Volkswagen Passat Variant 4MOTION R-Line

Akan diumumkan di Geneva Motor Show pada 7 Mac ini, ia datang dalam reka bentuk yang unik dengan banyak ciri menarik baru. Warna Gray Moonstone. Banyak elemen hitam ditambah untuk memberikan kontras, yang paling menonjol adalah bumbung hitam berkilat.

BHP Infiniti Thematic_Web Banner_Gohed Gostan_BM_650x85_FA

Spoiler railing bumbung, railing dan cermin juga hitam. Bingkai tingkap sampingan, peresap belakang, lampu dan semua hiasan dalaman juga hitam berkilat. Skema warna yang sama termasuk lampu kabus LED dan rim Pretoria 19-inci.

VW-Passat-Variant-4MOTION-R-Line-2Edisi terhad ini mempunyai hampir semua teknologi baru yang dibawa oleh facelift sebagai standard, termasuk: papan pemuka digital dan sistem navigasi tertutup dengan kaca 9.2 inci dengan Pro SIM Card (ESIM) dan Discover Pro Discover Pro skrin utama R-Line. Dengan sambungan Aplikasi Tanpa Wayar baru, aplikasi pada iPhone boleh disambung tanpa wayar ke sistem multimedia melalui Bluetooth untuk kali pertama menggunakan Apple CarPlay.

VW-Passat-Variant-4MOTION-R-Line-3Satu lagi ciri baru ialah Travel Assist. Kehadiran sistem bantuan ini bermaksud bahawa Passat adalah salah satu kereta pertama di dunia yang dibantu sebahagiannya memandu pada kelajuan 210km / j. Sistem elektronik boleh pecut, brek dan tukar arah mengikut kawalan pemandu. Pemandu hanya perlu memegang roda sahaja dan sistem kereta akan mengesan sentuhan ini melalui kulit stereng yang sensitif kepada sentuh.

Travel Assist adalah sistem gabungan kamera depan, pemantauan depan, bantuan Parking, Side dan kawalan automatik Adaptive Cruise Control.

VW-Passat-Variant-4MOTION-R-Line-4

Peralatan standard lain termasuk Sistem Pencahayaan Matriks Lampu IQ LED yang baru, sistem kamera Area View dan versi terkini sistem adaptive damping control DCC. Kedudukan sporty model ini terus digariskan dengan fungsi “ESC off”, yang digunakan untuk memadam program penstabil elektronik ketika memandu di litar.

Edisi terhad VW Passat Varian 4MOTION R-Line ini boleh dipesan dengan pilihan enjin diesel 240hp atau petrol 272hp.

Previous post

Mercedes-Benz E 350 AMG Line Ketuai Barisan E-Class Baharu

Next post

SUV Nissan X-Trail Baharu Termasuk Varian CKD Hibrid

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *