Berita Auto

Mitsubishi Outlander PHEV Paling Popular Europe

Dengan lebih daripada 24,000 unit dijual di Eropah dan kenaikan 25% peningkatan jualan dari tahun sebelumnya, SUV ini sepatutnya dijual di Malaysia. Ya, dengan NAP 2019 masih belum selesai, Mitsubishi Malaysia tidak dapat melakukan pengimportan atau pemasangan PHEV ini.BHP Banner Mitsubishi PHEV

Mitsubishi Outlander PHEV adalah kemuncak sejarah kecemerlangan automotif Mitsubishi: 50 tahun elektromobiliti dan dekad teknologi pacuan empat roda yang diasah di litar rali antarabangsa.

Mitsubishi Outlander PHEV 2

Dengan enjin 2.0-liter petrol yang sangat berkesan dan dua motor elektrik berprestasi tinggi, dan sistem Kawalan Super All-Wheel (S-AWC) Mitsubishi’s Superhero, Mitsubishi Outlander PHEV adalah PHEV yang sangat berupaya.Mitsubishi Outlander PHEV 3Mitsubishi Outlander PHEV diketengahkan oleh sistem 4WD motor berkembar, berkuasa penuh yang menyediakan pengedaran tork yang pantas dan optimum. Motor dipasang secara berasingan dengan gandar depan dan belakang untuk menyampaikan prestasi 4WD yang tepat dan responsif dengan sistem S-AWC yang memastikan kestabilan memandu yang sangat baik dan pengendalian linear intuitif. Bateri yang membekalkan tenaga elektrik untuk motor adalah pek bateri litium 12kWh berkapasiti tinggi.Mitsubishi Outlander PHEV 4Terdapat tiga mod pemacu: EV (mod elektrik penuh), siri hibrid (kuasa elektrik dengan operasi penjana) dan hibrid selari (kuasa enjin dan bantuan motor elektrik). Sistem PHEV secara automatik memilih mod pemacu yang paling berkesan memandangkan keadaan jalan dan faktor lain. Sistem ini juga mempunyai mod brek regeneratif, di mana elektrik dihasilkan dengan brek.Mitsubishi Outlander PHEV 5Sistem S-AWC yang terdapat dalam Outlander PHEV adalah aplikasi khusus dari Super All-Wheel Control yang diterbitkan oleh Lancer Evolution yang dibangunkan khusus untuk konfigurasi unik motor elektrik kembar Outlander PHEV untuk prestasi, kecekapan, keselamatan dan keselamatan maksimum.Mitsubishi Outlander PHEV 6Ciri-ciri keselamatan dan kemudahan lanjutan akan disediakan dalam Outlander PHEV, termasuk: Pemantauan Kamera pandangan Multi-Around, Peluasan Perlanggaran Hadapan dengan keupayaan pengesanan pejalan kaki, Pemantauan Titik Buta dengan Amaran Lalu Lintas Lintas Belakang (RCTA).Mitsubishi Outlander PHEV 8Termasuk juga integrasi telefon pintar yang ada termasuk Apple CarPlay ™, cara yang lebih bijak, lebih selamat untuk menggunakan iPhone anda di dalam kereta, membolehkan pemandu membuat panggilan, mendapatkan arahan yang dioptimumkan untuk keadaan lalu lintas, mendengar muzik, dan mengakses mesej. Ia juga akan menyokong Android Auto ™ memanjangkan platform Android ™ ke dalam kereta dengan cara yang dibina untuk memandu.

Mitsubishi Outlander PHEV 7

Previous post

Hyundai Palisade Memenangi Anugerah Red Dot Berprestij Kecemerlangan Reka Bentuk

Next post

Lotus Supercar Semua Baharu Disahkan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *