Bisnes

MyOpal Services Berpindah Ke Pejabat Serba Baharu

MyOpal Services Sdn. Bhd, disokong sepenuhnya oleh syarikat insurans berlesen dan adalah anak syarikat – Kumpulan Hamodal.

BHP Infiniti Thematic_Web Banner_Gohed Gostan_BM_650x85_FA

Mereka tertumpu terutamanya dalam menyedia dan mentadbir semua program jaminan automotif di Malaysia yang ditanggung oleh AmGeneral Insurance Sdn. Bhd. .

Sebagai tambahan kepada pentadbir program, mereka juga merupakan pembekal insuran automotif terkemuka dan premier dan jaminan tambahan.

Pelanggan MyOpal akan dapat menemui butiran tersembunyi, mempunyai ketenangan fikiran dengan perkhidmatan pemeriksaan kenderaan yang ditawarkan melalui rangkaian lebih daripada 200 bengkel panel khusus dan profesional di seluruh negara.

Dengan kerjasama yang luas dengan penjual automotif utama, MyOpal bersedia menukar landskap yang memiliki kereta terpakai di Malaysia.

David Lee, CEO of MyOpal ServicesMereka kini berada di tengah-tengah projek pembangunan semula di daerah utama Seksyen 13 Petaling Jaya di dalam Dataran Hamodal, sebuah bangunan pejabat yang merupakan rumah baru kepada MyOpal Services Sdn. Bhd.

Mereka terpaksa berpindah oleh kerana pertumbuhan perniagaan yang pesat dan ingin berada berdekatan dengan Kumpulan Hamodal; organisasi pembangunan perindustrian dan komersial. MyOpal juga merupakan agensi korporat dalaman kepada Kumpulan Hamodal yang mengendalikan insurans kumpulan mereka, sama ada motor dan bukan motor.

MyOpal Carsome SigningUpacara pembukaan pejabat itu turut menyaksikan upacara tanda tangan memorandum persefahaman antara David Lee, Ketua Pegawai Eksekutif MyOpal Services Sdn. Bhd. Dan Eric Cheng, Ketua Pegawai Eksekutif Carsome Sdn. Bhd. – Laman web automotif pertama Malaysia menawarkan platform jualan kereta yang pantas, adil dan bebas.

Tujuan kerjasama ini adalah untuk menyediakan pakej jaminan dan perkhidmatan yang komprehensif kepada pelanggan Carsome apabila mereka memilih perkhidmatan pembiayaan Carsome.

David Lee, CEO MyOpal Services

Alamat penuh pejabat urusan semua baharu MyOpal Services Sdn. Bhd.

Suite 2.01 (A),
Tingkat 2,
Blok B,
Dataran Hamodal,
Lot 4,
Jalan Bersatu 13/4,
Seksyen 13,
Petaling Jaya,
46200,
Selangor.

Untuk keterangan lanjut, lawati www.myopal.com.my

Tonton video mengenai MyOpal Services Sdn Bhd:

Previous post

Langkah Seterusnya Apabila Sudah Dapat Proton X70 Anda! Mod!

Next post

Audi Q8 Dapat 2 Enjin V6 Baharu Dengan Sistem Mild Hybrid

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *