Berita Auto

Titik Jualan Terbaik BMW 7-Series Serba Baharu

Baru saja ini telah diperkenalkan dan kritikan terbesar dari komuniti BMW ialah ‘pemarut keju’ geriji depan yang baharunya. Kami sendiri fikir yang ianya OK dan sebaliknya mahu menyerlahkan keselesaan dalaman dan pelantikan kemewahannya.

7-Series semua baharu ini boleh dispesifikasikan dengan kulit eksklusif Nappa dan kulit BMW Individual Merino dengan selimut tambahan dan corak trim dalaman baru.

BMW 7-Series baharu tiba sebagai standard dengan upholsteri kulit Dakota, tersedia dalam lima warna yang berbeza. Pilihan enam varian warna ditawarkan untuk pelapis kulit eksklusif Nappa eksklusif dengan pelantikan yang panjang (standard untuk BMW M760Li xDrive), sementara kulit eksklusif Nappa dengan quilting diperluas kini tersedia sebagai pilihan lanjut. Struktur permukaan yang luas dan tiga dimensi yang terdapat pada kusyen tempat duduk dan belakang dan backrest, armrest yang diintegrasi di trim pintu dan konsol tengah memberi ruang dalaman yang terasa ekspresif dan harmoni.

Dalam model yang dilengkapi dengan pilihan konsol belakang Lounge Eksekutif atau Lounge Eksekutif, quilting berkualiti tinggi juga boleh didapati di bahagian belakang armrest. Kulit trim Nappa Eksklusif dengan quilting diperluaskan boleh didapati dalam warna Mocha dan Cognac.

Trim kulit penuh BMW Merino yang boleh didapati dalam enam warna dan ciri-ciri bukan sahaja quilting diperluas tetapi juga kontras jahitan dan paip – menggunakan bahan-bahan yang sangat berkualiti terbaik. Bahu pintu, bahagian atas panel instrumen dan bahagian bawah lapisan pintu selesai dalam kulit penuh dengan pilihan ini.

Jaluran trim dalaman untuk BMW 7-Series baru menyuntik lebih gaya individu. Baru untuk julatnya adalah versi kayu halus eksklusif American Oak Dark dengan tatah logam dan kelabu Poplar Grain Metallic Grey. Kedua-dua jalur trim dan krom panel instrumen mengelilingi sempadan mereka dibuat secara individu untuk setiap kereta untuk memastikan bahawa dimensi mereka sepadan untuk setiap milimeter. Ciri-ciri reka bentuk baru juga diperluaskan kepada butiran baru BMW 7-Series, di mana memasukkan keluli tahan karat dalam sill pemuatan membuat pernyataan kualiti yang bergaya. Ciri ini adalah peralatan standard pada semua varian model dengan pengecualian hibrid pemalam.

Previous post

Lebih Teruja Dengan Mark X Berbanding Toyota Supra

Next post

McLaren Senna Rentung

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *