Berita Auto

SUV Mitsubishi Eclipse Cross Ialah Apa Yang Kita Perlukan Segera!

SUV Mitsubishi Eclipse Cross menyertai barisan global SUV crossover MMC: SUV kompak ASX dan Outlander. Dilancarkan di Singapura hujung minggu lalu, crossover bergaya ini dilengkapi dengan ciri-ciri gaya dan kabin yang diminati rakyat Malaysia hari ini.

Mitsubishi Eclipse Cross adalah gabungan dari penampilan coupe yang tajam dan pergerakan SUV yang dinamik dengan gaya dan prestasi Mitsubishi. Ciri-ciri perbezaan yang lain adalah reka bentuknya yang mendorong pemandu untuk keluar berjalan, sambungan yang menginspirasi pengembaraan yang menyeronokkan baru, dan teknologi kawalan semua roda yang menyampaikan rasa menyenangkan dan menenangkan yang meningkatkan pengalaman memandu.

Konsep reka bentuk depan DYNAMIC SHIELD merujuk kepada bentuk perisai pelindung yang dibentuk secara visual oleh kawasan pusat hitam yang diwakili oleh jeriji radiator hitam yang melambangkan prestasi kereta. Kawasan hitam dipeluk dari tiga arah – dari kiri, kanan, dan bawah. DYNAMIC SHIELD menekankan fungsi hujung depan yang bertujuan untuk melindungi kedua-dua orang dan kereta itu sendiri.

Reka bentuk belakang “Dynamic and Characteristic” dibezakan oleh styling hampir cubist yang dibuat di sekitar lampu belakang yang dipasang dengan tinggi dan dengan cara mendatar membelah tingkap belakang hadapan menjadi dua. Apabila diterangi, lampu brek LED tiub dan LED stop hi-mount tengah membentuk satu bar cahaya yang menyerupai ekor, yang memberikan Mitsubishi Eclipse Cross penampilan yang luas dan stabil dari belakang.

Mitsubishi Eclipse Cross dikuasai enjin petrol turbocharged suntikan langsung 1.5L yang baharu dikendali dengan CVT baharu dengan override manual 8-speed Sport Mode.

Warna badan merah yang baharu menyertai palet. Lapisan piawai dilapis dengan salutan merah dan jelas separa telus, dan ini menghasilkan ketepuan dan keamatan warna yang tinggi yang menghasilkan kemasan yang sangat halus.

Papan pemuka mendatar, bingkai logam perak dan skema warna monoton hitam / perak mencipta dalaman halus yang dinamik dan sporty. Dengan paparan audio nipis dan Paparan Head Up, kokpit futuristik mengilhami rasa keseronokan untuk pemandu di dalam kenderaan.

Memaksimumkan utiliti ruang bagasi tanpa merosakkan bentuk coupe-SUV yang bergaya, kerusi belakang menggunakan perpecahan 60:40 dengan pelarasan slaid dan pelan yang panjang. Di samping menyediakan tempat duduk belakang dengan banyak ruang kaki, ini juga membolehkan penumpang duduk di tempat duduk dengan gaya kegemaran mereka dan menikmati perjalanan panjang dengan ruang yang luas walaupun bumbung yang meluncur ke arah belakang.

 

 

 

Previous post

Audi Q8 Mengejutkan Singapura Dengan Penampilannya

Next post

Toyota GR Supra Akhirnya Tiba!

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *