Berita Auto

SUV Coupe Geely Akan Mencabar CX3, HR-V & C-HR

.Temui pesaing SUV kompak yang baharu. Geely Auto baru saja memaparkan SUV Coupe yang pertama sebagai sebahagian daripada usaha jenama itu dalam meluaskan portfolio produknya yang terkemuka.

.SUV Geely Coupe yang akan datang mempamerkan kelayakan sukannya dengan penampilan yang luas dan yakin. Tandatangan Geely yang memperluaskan grill alam semesta adalah luas namun nipis, meningkatkan lagi sikap tegas dan lampu siang yang kuat memberikan SUV Coupe sebuah penampilan kucing predator yang kuat. Bahu kuat yang naik di sekeliling grill ditambah dengan pengambilan udara rendah yang diukir membantu SUV Coupe memeluk tanah dan menekankan lagi perasaan kekuatannya.

.Bayang SUV Coupe melereng ke atas secara dramatik ke dalam ekor bumbung panjang yang menurun ke arah yang tajam ke belakang, mengulangi reka bentuk fastback kereta sukan berprestasi tinggi.

.Unsur-unsur reka bentuk yang mula-mula dipamerkan pada Bo Rui GE, seperti lampu belakang inspirasi Cina hadir di SUV Geely Coupe. Lampu generasi baru lampu siang telah diperkenalkan pada Coupe SUV baru; ‘anak panah digital’ yang membawa sentuhan digital baru kepada senjata lama.

.Reka bentuk untuk SUV Coupe telah dijalankan di Geely Design Shanghai, salah satu studio reka bentuk global Geely yang diuruskan oleh pereka industri kereta veteran Peter Horbury, yang mempunyai lebih daripada 600 pereka.

.SUV Geely Coupe, yang diberi nama kod FY11, merupakan produk Geely yang pertama berdasarkan Architecture Modular Compact (CMA). Seni bina CMA dibangunkan secara bersama oleh Volvo dan Geely di Pusat Teknologi Kenderaan China-Euro di Gothenburg, di mana kedua-dua jenama itu menjalankan R & D bersama.

Previous post

BMW’s 1-Series Baharu Akan Mendapat Varian Sedan

Next post

9 Isu Yang Kita Ada Dengan Penunggang Motosikal Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *