Promosi / Tawaran / Peraduan

Rayakan Musim Perayaan Ini Dengan Promosi Khas Dari Ford Dan SDAC

Sime Darby Auto Connexion (SDAC), pengedar tunggal Ford di Malaysia, mengumumkan beberapa promosi untuk pemilik Ford dalam perayaan Thaipusam dan Tahun Baru Cina yang akan datang.

BHP-Infiniti-Thematic_Web-Banner_DSF_ENG_650x85_FA

Sah dari sekarang hingga 5 Februari 2019, kempen Ford Festive termasuk pemeriksaan kenderaan 27 titik percuma oleh juruteknik yang diperakui oleh Ford untuk memastikan kenderaan berada dalam keadaan selamat sebelum pelanggan kembali ke kampung halaman mereka untuk perayaan atau memulakan perjalanan jalan semasa percutian.

Pelanggan juga boleh menikmati diskaun 20 peratus untuk alat ganti terpilih dan pakej terpilih. Hanya alat ganti pengeluar peralatan asli (OEM) yang digunakan, memberikan jaminan kualiti dan ketenangan minda.

Tambahan lagi, penjimatan lanjut sebanyak 10 peratus ke atas yuran buruh untuk pakej pelincir, brek dan timing belt ditawarkan.

Dalam tempoh ini, mana-mana pelanggan yang membelanjakan sekurang-kurangnya RM350 dalam satu resit di mana-mana pengedar Ford yang sah akan menerima hadiah Ford eksklusif. Semua pelanggan masuk juga akan menerima paket CNY percuma, sementara stok masih ada.

Pelanggan boleh menempah temu janji perkhidmatan mereka secara dalam talian melalui laman web rasmi SDAC-Ford: www.sdacford.com.my atau menerusi Aplikasi Malaysia Ford Malaysia.

Aftersales Service_3-01

 

Previous post

Naza Taja Acara 'Wheel, Walk & Fun Run'

Next post

Mr. Bean Mod Mininya Untuk Tokyo Auto Salon

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *