Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Pelancaran BMW 330i Sport di SUNTEC City Singapura

Pelancaran oleh Pengarah Urusan BMW Singapura baharu, Arnt Bayer, Sedan BMW 3-Series telah melambangkan konsep keseronokan memandu sporty di kelas midsize premium global selama lebih daripada 40 tahun. Reka bentuk yang dinamik, pengendalian tangkas, kecekapan luar biasa dan ciri-ciri peralatan yang inovatif, ia mengambil ciri-ciri tandatangan BMW dan menaikkan tahap yang lebih tinggi.

Sedan ini mewakili bukan sahaja teras rangkaian BMW 3-Series (di mana lebih daripada 15 juta unit kini telah dijual di seluruh dunia) tetapi juga denyutan jantung jenama BMW. Apabila BMW 3-Series pertama dilancarkan pada tahun 1975, ia pada masa yang sama menghidupkan sebuah baka kereta baru; Konsep sedan sukan ini menaikkan kebangkitan 3-Series untuk menjadi model BMW paling berjaya – status yang dikekalkan hingga ke hari ini. Dalam tempoh enam generasi model hingga kini, BMW 3-Series telah menduduki ranking kereta premium terbesar di dunia, memimpin jalan untuk teknologi powertrain dan teknologi casis berprestasi tinggi dan memperoleh reputasi sebagai perintis inovasi teknologi dalam segmen midsize.

Edisi terbaru kereta ini melihat pembangunan BMW dalam tradisi sukan 3-Series, di mana eksploitasinya dalam dunia perlumbaan telah mendapat banyak kepujian berlipat ganda. Generasi ketujuh sedan sukan ini mengerakkan tahapnya kehadapan sekali lagi dari segi dinamik pemanduan, kualiti premium dan inovasi, dalam segmen midsize.

 

Previous post

Subaru Melancarkan Forester e-Boxer di Singapura

Next post

Pelancaran Volvo S60 Sports Sedan Semua Baharu Di Singapore Motorshow 2019

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *