Berita Auto

Kia ProCeed, Shooting Brake Yang Kita Tidak Akan Dapat

Kia ProCeed semua baharu menggabungkan reka bentuk yang menakjubkan dengan ruang dan skeserba bolehan seorang tourer dalam badan shooting brek lima pintu. Membawa nama generasi kedua ProCeed tiga pintu ianya direka dan dibangunkan di Eropah. Sebuah produk reka bentuk, pembangunan produk dan pasukan R & D Eropah di Kia, Frankfurt, Jerman, ProCeed akan dihasilkan di kemudahan pengeluaran Žilina di Slovakia. Ia akan dibina bersama Kia Ceed dan Ceed Sportswagon yang diperkenalkan tahun lepas.

Memadankan reka bentuk dan kejuruteraan yang berani yang menjadikannya model yang paling berorientasikan model keluarga Ceed semua baharu, Kia ProCeed akan tersedia secara eksklusif sebagai model ‘GT-Line’, ‘GT-Line S’ atau model ‘GT’ berprestasi tinggi.

Sebagai sebahagian daripada keluarga model Ceed yang diperluas, ProCeed akan memainkan peranan penting dalam pertumbuhan Eropah yang berterusan Kia. Lebih daripada 1.3 juta contoh keluarga Ceed telah dijual di Eropah sejak 2006, menjadikannya salah satu model terlaris di samping Sportage. ProCeed memperluaskan jangkauan Ceed lebih meluas.

Kia ProCeed merangkumi semangat dan keolahraganaan dari generasi kedua Kia pro_cee’d hatchback. ProCeed membentangkan alternatif kepada hatchback tiga pintu tradisional dan berkahwin dengan perkadarannya dengan jejak padat yang ditunjukkan pada ketangkasannya.

Dengan DNA pasangan, ProCeed lebih rendah dan lebih lama daripada kedua-dua hatchback Ceed lima pintu dan Sportswagon. Walau bagaimanapun, ia menggabungkan kehadiran visualnya yang menakjubkan dengan serba serbi, memberikannya sebagai siluet unik yang tidak seperti apa-apa dalam segmen kereta keluarga.

 

 

Previous post

Bolehkah Saya Memiliki Sebuah PHEV Jika Saya Tinggal Di Sebuah Kondominium?

Next post

Yamaha Tracer 900 GT Masuk Pasaran Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *