Aksesori / Produk / Alatan / Minyak

Genesis Menggunakan Lexicon Hi-Fi ……. Terbaik Dalam Penyampaian Bunyi

Pemenang Anugerah Grammy Teknikal 2014 juga merupakan pilihan sistem bunyi Genesis 2017 (kenderaan mewah Hyundai Motors). Tetapi sebelum kita menjelaskan lebih lanjut, perlu difahami bahawa untuk sistem audio Lexicon akan dipasang di sebuah kereta mewah, kabin kereta mestilah terlebih dahulu disaluti dengan hanya bahan terbaik dalam perniagaan yang digunakan untuk memberikan pengalaman audio yang benar-benar mewah kepada penumpang kereta.

Juga perlu diketahui … .. Audio Lexicon digunakan oleh Rolls Royce dalam Phantom mereka yang kosnya kira-kira 6 kali lebih mahal daripada Genisis ini.

Genesis berusaha untuk mencipta kereta terbaik dan produk dan perkhidmatan yang berkaitan dengan para pecinta di seluruh dunia. Tidak hairanlah bahawa Lexicon telah dipilih sebagai rakan audio yang canggih untuk kenderaan premium ini. Menggabungkan reka bentuk dan kejuruteraan kenderaan Genesis dengan kecemerlangan sonik yang tiada tandingan Lexicon adalah standard baru. Lexicon adalah sebuah syarikat kejuruteraan audio dan perkilangan Amerika dari Waltham, Massachusetts, merupakan salah satu perintis yang paling penting dalam audio abad ke-20. Delay dan reverb, dua kesan audio yang paling biasa dan penting, kedua-duanya sering dikesan kembali kepada penemuan Lexicon yang dibuat pada tahun 1970-an.

Semangat Lexicon untuk audio adalah pada tahap yang sama dengan semangat anda untuk memandu. Kenali diri anda dengan 17 speaker berprestasi tinggi dan 900 watt kuasa menyampaikan audio dinamik 3 dimensi. Rasa seperti anda berada di konsert atau dengar unsur audio terpencil seperti anda berada di atas pentas. Dengan Lexicon, anda dapat mendengar hasil pengalaman teknologi, semangat penyelidikan dan semangat berpuluh-puluh dekad.

 

Previous post

Toyota GR Supra Akhirnya Tiba!

Next post

Range Rover Sport SVR ... 4 × 4 Terbaik?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *