Promosi / Tawaran / Peraduan

BMW 330e M Edisi Prestasi Sekarang Hanya RM3,278 Sebulan

BMW 3 Series Hybrid yang dipertingkatkan dengan teknologi eDrive dilengkapi dengan aerodinamik dan estetika yang sporty, termasuk skirt sisi M Performance, foil sill sisi, dan gril depan dalam warna hitam berkilat tinggi, serta penutup cermin sisi Carbon Performance M lightweight. Kenderaan ini mempunyai lampiran depan Matt Black, spoiler belakang dan peresap belakang, sebagai tambahan kepada lampu ekor gelap M yang agresif yang melambangkan rupa dinamik.

Sementara itu dalamannya mempunyai pedal keluli tahan karat dan footrests Prestasi M

 

Warna luaran untuk Edisi Prestasi BMW 330e termasuk Sunset Orange, Black Sapphire, Estoril Blue atau Alpine White; manakala dalaman dilengkapi dengan Black Dakota Leather.

Harga runcit (atas jalan, tanpa insurans) untuk Edisi Prestasi BMW 330e M ialah RM258,800.00. Dengan Program Pemanduan Mudah dari BMW Group Financial Services Malaysia, BMW 330e M Performance Edition juga boleh dimiliki dengan pelan ansuran bulanan bermula dari RM 3,278.00 (berdasarkan anggaran pinjaman 80% pada tempoh empat tahun, dengan jarak perbatuan yang dihadkan pada 20,000km setahun).

Pemilik baru Edisi BMW M Performance juga dapat mengalami pengalaman Pemilikan Premium BMW Group Malaysia lengkap yang meliputi:

  • Warranty Mileage 5-Tahun BMW dengan Program Perkhidmatan Berjadual Percuma
  • Program Warranty Tayar 2 Tahun / 24 Bulan untuk tawaran dan perkhidmatan tayar Run Flat
  • Talian bantuan dan kemalangan jalan raya BMW
  • BMW Group Loyalty + Mobile App – BMW White Card
  • Perkhidmatan Online BMW

Pelanggan boleh melihat, bertanya atau membuat tempahan untuk Edisi BMW M Performance terhad di mana-mana pengedar BMW berdekatan.

TBC@BMW

Raikan Tahun Baru Cina ini di BMW dengan promosi menarik, rebat dan penyelesaian pembiayaan yang kompetitif bermula dari 0.88% merangkumi pelbagai model BMW, di semua pengedar BMW yang sah.

Previous post

Geely Nak Beli Alfa Romeo & Maserati

Next post

Pakej Servis Minyak Enjin BMW Kini di Lazada

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *