Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Audi Akan Mempersembahkan E-tron Mereka Di Lapangan Terbang Munich

Audi sedang bersiap untuk mempersembahkan pameran istimewa untuk e-tron mereka sebelum pelancarannya rasmi di pasaran Jerman: Audi semua-elektrik telah mendarat di Lapangan Terbang Munich di meteorit pelbagai tingkat yang meliputi kawasan 630 meter persegi. Sehingga pertengahan Mac, pelawat dan penumpang dapat mengalami model baru untuk diri mereka sendiri bersama dengan teknologi, ekosistem perkhidmatan dan lain-lain projek masa depan yang menarik dari Audi dalam Forum MAC antara Terminal 1 dan Terminal 2.

Daripada masalah teknikal seperti pengecasan atau pemulihan kepada pengalaman memandu dalam Audi e-tron – meteorit itu menawarkan gambaran menyeluruh tentang mobiliti elektrik dan bagaimana syarikat membayangkan masa depan elektrik. Kanak-kanak akan berseronok dengan ekspedisi mereka sendiri melalui meteorit sambil menemui dunia elektrik Audi dengan robot kecil yang dinamakan ADUI. Audi juga membolehkan calon pembeli pandu uji e-tron ini dari meteorit dalam Forum MAC tanpa pendaftaran terdahulu. Pengalaman memandu satu jam percuma boleh ditempah melalui pasangan Audi anda terlebih dahulu.

BHP-Infiniti-Thematic_Web-Banner_DSF_ENG_650x85_FA

Meteorit itu juga akan digunakan semasa latihan pelancaran pusat untuk Audi e-tron untuk organisasi jualan di seluruh dunia. Lebih daripada 9,500 pekerja pengedar dari seluruh dunia akan mempelajari mengenai teknologi dan keseluruhan ekosistem e-tron Audi secara terperinci.

Satu lagi bahagian pengalaman e-tron di Lapangan Terbang Munich hingga Mac adalah bilik lepak di dalam ruang myAudi yang berdekatan. Pelawat boleh mengetahui tentang teknologi baru Audi elektrik di sini sambil berseronok bermain melalui pelbagai senario. Apabila semua teka-teki telah diselesaikan, ganjaran adalah pemanduan uji.

Di samping itu, Audi sedang membina salah satu sistem stesen pengecasan terbesar di Lapangan Terbang Munich tahun 2019 ini. Lebih daripada 70 titik pengecasan AC (22 kW) dan enam titik pengecasan DC (150 kW) akan disediakan di sini.

 

Previous post

Boon Siew Honda Jual 156,000 Unit Motosikal Tahun Lalu

Next post

Nissan Lancar Siri Video Pendidikan Kenderaan Elektrik

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *