Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Infiniti Akan Memperkenalkan Konsep Crossover Sepenuhnya

INFINITI akan pratonton visi untuk crossover elektrik pertama mereka di The Auto American International Show (NAIAS) di Detroit pada bulan Januari, mendedahkan bahasa reka bentuk baru untuk elektrifikasi, digabungkan dengan DNA Jepun. INFINITI membuat debut globalnya 30 tahun lalu di NAIAS.

Kemunculan platform berelektrik memperlihatkan pendekatan baru untuk apa rupanya platform crossover dan sedan dimasa hadapan, baik di dalam maupun di luar. Dengan perkadaran luar baru, elektrifikasi juga menghadiahkan ruang dalaman rasa luas dan santai, kaya dengan teknologi penyambutan dan bantuan.

Pada bulan Januari, syarikat itu mengumumkan INFINITI akan mengelektrikkan portfolionya dari 2021 ke hadapan, menggunakan sama ada e-kuasa (hibrid siri) atau powertrains EV tulen.

Inspirasi Q, yang diperkenalkan pada NAIAS 2018  dan Prototaip 10, pada Pebble Beach Concours d ‘Elegance 2018, kedua-duanya menyediakan unsur-unsur bahasa reka futuristik. Pada NAIAS 2019 pada bulan Januari, unsur-unsur ini akan bersatu untuk memberikan penglihatan yang jelas tentang masa depan INFINITI dalam era reka bentuk elektrik.

INFINITI baru-baru ini melaporkan jualan November terbaik dalam sejarah 29 tahun jenama itu.

Previous post

Apakah Yang Grab Dan Toyota Hendak Umumkan?

Next post

SQUAD Muncul Juara Keseluruhan Goodyear Malaysia Battle of the Clubs 2018

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *