Berita Auto

Geely Bin Yue Crossover Will Challenge The HR-V, XV & C-HR Soon

Ini adalah crossover kompak Geely Bin Yue. Ia kecil tapi luas, mencapai 68.7% kadar penggunaan wheelbase untuk kabin. Seni bina baru ini juga mewakili kemasukan Geely Auto ke era moden pembangunan dan pengeluaran kenderaan modular yang baru.Bin Yue memberi perhatian penuh kepada enjin dan transmisi terbaru Geely Auto, membolehkannya untuk melakukan yang luar biasa di dalam kelasnya dari segi prestasi kuasa dan ekonomi bahan bakar. Bin Yue dilengkapi dengan enjin 1.5TD dengan transmisi 7DCT.

Enjin 1.5TD yang menggerakkan Bin Yue dikembangkan secara bersama oleh Geely Auto dan Volvo dan menawarkan kuasa maksimum 130kW dan tork maksimum 255 Nm. Ia berfungsi seiring dengan transmisi dual-clutch basah 7 kelajuan yang dikembangkan bersama oleh Geely Auto dan Volvo Cars. Gabungan powertrain emas ini membolehkan Bin Yue memecutkan 100km / h dalam masa hanya 7.9s sambil mempunyai penarafan penggunaan bahan api bandar / lebuh raya gabungan hanya 6.1L setiap 100km. Prestasi kuasa dan penilaian penggunaan bahan api telah menjadikan Bin Yue sebagai standard baru dalam kelasnya.

Sebagai model strategik global, Bin Yue telah menjalani ujian global yang ketat semasa perkembangannya. Enjin 1.5TD melengkapki lebih daripada 12 juta km ujian melalui Asia, Afrika, Eropah dan Amerika Utara. Transmisi 7DCT juga telah menyelesaikan lebih dari 6 juta km ujian, yang meliputi semua keadaan kompleks di empat benua.

Geely Auto juga memberi perhatian khusus kepada teknologi memandu pintar untuyk Bin Yue dengan mencapai tahap memandu autonomi L2 dengan bantuan pemandu advance yang merangkumi keselamatan 360 ° pintar, meningkatkan bar pada pengalaman memandu cerdas untuk SUV padat.

ICC Intelligent Cruise Control atau ICC dimungkinkan melalui kombinasi radar gelombang milimeter dan kamera definisi tinggi. ICC membolehkan Bin Yue selamat bergerak dengan kelajuan yang diingini pemandu, mengikuti kenderaan pada kelajuan sehingga 150km / j, dan juga menukar lorong secara automatik. APA panduan meletak kereta automatik membolehkan Bin Yue untuk pakir selari atau pakir dengan hanya menekan satu butang.

Generasi baru pengguna sentiasa berhubung dan sepadan dengan keperluan mereka, Bin Yue dilengkapi dengan ciri-ciri sambungan pintar. Bersama-sama dengan GeoTech Ecosystem generasi terbaru Geely Auto, penghalang antara pengguna dan Bin Yue serta sambungan mudah alih dengan Bin Yue telah diminimumkan. Pengguna kini boleh bercakap terus dengan kereta mereka, mengawal semua jenis fungsi. Malah ketika mereka berada jauh dari kenderaan mereka, mereka masih dihubungkan melalui peranti mudah alih mereka yang membolehkan mereka mengawal Bin Yue dari jauh. Perkhidmatan 4G tanpa had dan Wifi dalam kereta memastikan pengguna disambungkan ke seluruh dunia, di mana sahaja mereka berada. Kemas kini masa nyata dan over-the-air memastikan pengguna menerima pengalaman yang sentiasa meningkatkan..

 

 

 

 

 

Previous post

Clubber MSVCR & PCD Tayang Kereta Terbaik Mereka

Next post

Mitsubishi D5:Delica Versi Off-Road

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *