Aksesori / Produk / Alatan / MinyakUndang - Undang

Aplikasi Porsche Road Trip Memudahkan Perancangan Pemanduan Hujung Minggu

Porsche Road Trip membantu peminat kereta dalam merancang, mengatur dan mengemudi pengembaraan luar biasa. Perkhidmatan baru ini kini boleh didapati sebagai aplikasi.

Porsche Road Trip menawarkan cadangan untuk perjalanan panjang yang berlainan, mulai dari setengah atau sehari penuh, hingga perjalanan selama dua hari dengan pilihan penginapan bermalaman. Laluan yang disusun mempunyai saranan untuk restoran dan hotel terpilih. Perkhidmatan ini juga menunjukkan tempat berhenti di sepanjang jalan, tempat menarik sepanjang perjalanan.

Selepas memilih laluan dalam aplikasi Porsche Road Trip, pelanggan boleh menempah restoran dan penginapan terus menerusi aplikasi. Jadual perjalanan individu kemudiannya dihasilkan untuk perjalanan, dan pelanggan dapat menyimpannya dengan ID Porsche mereka setelah masuk.

Semasa memandu, fungsi navigasi berasaskan aplikasi mengiringi anda sepanjang perjalanan. Ini bermakna aplikasi boleh digunakan untuk mana-mana kenderaan, termasuk kereta klasik. Perkhidmatan ini juga boleh didapati terus dalam sistem Porsche Infotainment pada masa akan datang, bermula dengan 911 baru pada musim bunga 2019.

Porsche Road Trip pada mulanya mengandungi laluan di Jerman, Austria dan Switzerland, serta Amerika Syarikat. Negara-negara seterusnya akan mengikut langkah seterusnya.

Untuk pengembaraan spontan, pelanggan juga boleh menggunakan penjana laluan dalam aplikasi untuk membuat laluan yang bersesuaian. Setelah arah kompas dan panjang laluan ditentukan, algoritma akan mengira laluan dari titik permulaan yang dipilih. Porsche Road Trip boleh didapati untuk iOS sekarang, secara percuma dari App Store.

Previous post

Mazda 3 Versi 2019 Dapat Ciri i-Activ AWD

Next post

Jeep Gladiator - Pikap Yang Tiba Seperti Yang Dijanjikan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *