Promosi / Tawaran / Peraduan

Rebat Bernilai Sehingga RM6,300 Untuk Haval H2 Dan RM4,100 Untuk Haval H1

Untuk mengakhiri tahun ini dengan nota positif dan bersempena dengan promosi tahun 2018 yang berlaku di seluruh negara, Go Auto Sales Sdn Bhd, (HAVAL Malaysia) pengedar eksklusif untuk SUV Haval di Malaysia, sedang menjalankan Promosi HAVAL 2018 Year End Sale untuk semua model Haval.

BHP-Infiniti-Thematic_Web-Banner_DSF_ENG_650x85_FA

Dari 15 November hingga 31 Disember 2018, promosi ini menawarkan pelanggan HAVAL yang baharu dan sedia ada dengan penjimatan sehingga RM6,300 dengan tambahan barangan HAVAL; eksklusif untuk model Haval H2. Selain promosi semasa, Haval Malaysia akan menganjurkan roadshow mall Haval di IOI Citymall, Putrajaya dari 29 November – 2 Disember sebagai sebahagian daripada kempen Reimagine yang sedang berjalan yang bermula awal tahun ini. Di samping itu, eksklusif untuk pelanggan Haval H2 yang membuat tempahan semasa pameran bergerak berhak mendapat 3 perkhidmatan percuma (termasuk alatan ganti dan buruh) bernilai RM900.

Untuk maklumat lanjut mengenai kempen Reimagine, lawati laman web HAVAL http://reimagine.haval.my/. Pelanggan boleh menghubungi Khimat Pelanggan di 03-5569 7332 atau email customercare@goauto.com.my. Pelanggan boleh juga melawat www.haval.my atau halaman Facebook rasmi www.facebook.com/havalmy atau halaman instagram di www.instagram.com/havalmy.

HAVAL YES PROMO 2018

 

Previous post

Tengku Djan Harumkan Nama Malaysia di China

Next post

Perodua Menceriakan Rumah Kanak-Kanak Shan Sempena Deepavali

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *