Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Pelancaran Palisade … SUV Besar Hyundai Di LA Auto Show

Hyundai hari ini memperkenalkan Palisade, SUV premium tiga-baris baharu kepada media global di Los Angeles Auto Show. Palisade 2020 menunggang atas casis SUV serba baru dengan keluasan baris kedua dan ketiga yang luar biasa ditambah dengan kawasan kargo yang cukup besar dan fleksibil.

Dari depan, gril yang dominan, berani dan luas jelas menunjukkan ianya SUV premium. Lampu depan komposit yang dipisahkan dan tandatangan lampu depan yang bersambung secara vertikal mencipta tingkah depan yang kuat dan tersendiri, dengan lampu LED yang tersedia, lampu LED siang berjalan dan cermin isyarat beralih LED.

Profil hood yang diperkuatkan dan diperluaskan mewujudkan kehadiran jalanan yang mengagumkan, sementara C-pillars yang berani dan grafik sampingan di kaca panorama menyampaikan keluasan barisan ketiga.

Jumlah penuh lentur dan sisi tubuh menawarkan perincian otot. Pandangan belakang menekankan pendirian yang luas dan stabil dan reka bentuk taillamp belakang LED menegak. Kaca belakang panoramik ditambah dengan bumbung yang memotong memberikan rasa lapang yang luas kepada para penumpang. Roda aloi 20-inci yang berukuran lebih besar akan mengisi kehadiran perdana Palisade.

Model yang dilengkapi kulit menawarkan kulit Nappa yang bersisik premium sementara pada panel instrumen, trim woodgrain yang licin dalam reka bentuk dalaman yang melengkung membuat suasana yang luas dan selesa.

Kuasa Palisade berasal dari enjin kitaran Atkinson 3.8 liter V6, dwi CVVT,  disuntik langsung, untuk kuasa dan kecekapan yang sangat baik. Powerplant 3.8 liter ini menghasilkan anggaran 291 kuasa kuda @ 6,000 rpm dan dianggarkan 262 lb.-ft. tork @ 5,000 rpm.

Palisade menawarkan kuasa kuda lebih banyak berbanding mana-mana SUV lain dalam set kompetitifnya dan tahap tork yang tiada tandingannya.

Previous post

Audi e-tron GT Diperkenalkan di Los Angeles Auto Show

Next post

Lexus UX Kini Di Bilik Pameran Jepun

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *