Aksesori / Produk / Alatan / Minyak

Goodyear Cuba Konsep Cara Runcit Baharu Untuk Penjualan Dan Pemasangan Tayar

Goodyear Tire & Rubber Company memperkenalkan pengalaman membeli-belah dan pemasangan tayar yang sama sekali baru: Roll oleh Goodyear. Kawasan metro Washington, D.C., adalah pasaran pertama di mana bilik pameran Roll oleh Goodyear dan pelbagai pilihan pemasangan akan disediakan.

Tabiat membeli-belah telah berubah dengan pengguna memihak kepada kemudahan, kecekapan dan keupayaan untuk berbelanja secara online dan kedai dan Roll oleh Goodyear telah direka untuk keperluan ini.

Begini caranya:

– Pelanggan memulakan beli-belah mereka dalam talian dengan pengalaman lancar di RollByGoodyear.com atau di bilik pameran. Bilik pameran Roll oleh Goodyear terletak di pusat gaya hidup di mana orang menghuni, bekerja dan bermain.

– Sebaik sahaja tayar dibeli sama ada dalam talian atau di kedai, tetamu boleh memilih dari beberapa pilihan pemasangan. Mereka boleh meninggalkan kunci mereka di bilik pameran dan menikmati kemudahan berdekatan atau Roll oleh Goodyear akan menyediakan perkhidmatan valet yang akan mengambil kenderaan tpelanggan dari lokasi pilihan mereka dan membawanya kembali ke mana sahaja mereka berada. Mereka juga boleh menjadualkan van pemasangan mudah alih yang akan datang ke tempat mereka dan memasang tayar mereka.

– Seluruh pemasangan akan disertakan dengan e-mel masa nyata atau teks kemas kini status, jadi tidak ada masa yang dibuang bertanya-tanya bila kenderaan anda akan siap.

Goodyear menjalankan ujian pra-pasaran yang penting untuk Roll dan hasilnya sangat menggalakkan di semua demografik, terutamanya dengan millennial.

Walaupun Roll oleh Goodyear akan nampak, rasa dan diurus secara berbeza dari kedai-kedai milik syarikat tradisional Goodyear, mereka disokong oleh pengalaman 120 tahun inovasi, kualiti dan prestasi unggul Goodyear.

Previous post

BMW Group Malaysia Taja Filem Quek Shio Chuan - ‘GUANG’

Next post

Afif Sahkan Gelaran Keseluruhan CP150 Musim 2018

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *