Berita Auto

Ferrari SP3JC – Satu-Satunya Tawaran Pemanduan Eksklusif V12 Tanpa Bumbung Yang Terbaik

Projek Ferrari yang terbaru, F, telah secara rasmi diserahkan kepada pemiliknya. Direka oleh Pusat Pengindahan Ferrari, SP3JC telah ditugaskan oleh pelanggan dan pengumpul Ferrari yang taklimatnya untuk mewujudkan sebuah roadster yang murni dan tanpa kompromi menggunakan casis dan gear perlumbaan F12tdf.

Kereta hanya-satu sahaja ini yang dipesan khas dari siri terhad ini, SP3JC adalah perasaan maksimal pemanduan terbuka, memandang kembali kepada Spider v12 Ferrari tahun 50-an dan 60-an. Ferrari yang satu ini menarik membuat pernyataan styling penting dan individu dan mewakili hasil lebih daripada dua tahun kerja sengit, dengan penglibatan rapat dari pelanggan sepanjang proses.

SP3JC mempunyai penampilan muscular dengan ukuran dinamik di tepi yang direka untuk menekankan susun atur enjin depan, garis pengambilan udara yang tersendiri di bahagian depan, dan fascia belakang dramatik dengan garis miring mendatar yang menyumbang kepada pendirian yang lebih luas.

Keghairahan pelanggan untuk Pop Art tercermin dalam grafik yang kuat, dan kombinasi yang unik dari lakaran Azzurro Met dan Giallo Modena terhadap skema warna Bianco Italia utama menggariskan sensasi kereta.

Tema sukan diperkuat dengan perincian khusus seperti sisipan kaca pecahan pada bonet untuk mempamerkan enjin 780cv V12, sambungan di antara fairings gegelung roll serat karbon fiber dan penutup bahan bakar luaran aluminium.

Tempat duduk kulit biru dengan insert putih. Kulit biru memanjang ke papan pemuka yang lebih rendah dan warna jahitan yang berbeza ke seluruh trim dalaman.

Previous post

Porsche 911 Baharu Lebih Laju

Next post

Jualan Toyota RAV4 Terbaik Seluruh Dunia ... Masih Belum Ada Di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *