Promosi / Tawaran / Peraduan

Auto Bavaria Rancang Hujung Minggu BMW Yang Hebat Untuk Anda

Adakah anda melepas membeli kereta waktu sifar cukai yang lalu? Nah, masih ada tawaran hebat yang terutama sekali di Auto Bavaria. Tambahan kepada tawaran 5 tahun, jaminan jarak waranti tanpa had dengan perkhidmatan berjadual percuma, dan jaminan tayar BMW 24 bulan, Auto Bavaria turut menambahkan beberapa tawaran istimewa.

Model BMW tertentu akan layak untuk kadar faedah bermula dari hanya 0.00%!

Jika anda sedang mencari crossover padat mewah, mereka ada banyak tawaran untuk xDrive30i X3 baharu. Model ini dilancarkan hanya beberapa bulan yang lalu, dan menawarkan campuran penampilan premium BMW dan keseronokan memandu yang luar biasa dalam pakej SUV praktikal.

Turut ditawarkan adalah salah satu daripada Kenderaan Elektrik Hibrid Plug-in kegemaran Malaysia, iaitu 330e M Sport. Versi ketiga generasi ke-3 ini adalah yang terbaik dari BMW. Dari segi kit, ianya habis-habisan. Dengan enjin turbocharter 2 liter dan motor elektrik keluaran tinggi perjalanan harian anda jika kira-kira 30 km, anda boleh dengan mudah melalui minggu kerja anda dengan hanya kuasa elektrik sahaja.

Sekiranya 330e M Sport citarasa anda, anda boleh memilih BMW i Wallbox Plus dan BMW i AC Fast Charging Cable secara percuma berbanding perjanjian kadar faedah 0%. Sila ke bilik pameran Auto Bavaria terdekat untuk mendapatkan butiran lebih khusus mengenai tawaran ini sementara stok masih ada.

 

Previous post

Pandu Uji Kia Dan Menang Lawatan Menonton Tenis Terbuka Australia

Next post

Mercedes-Benz C-Class Facelift Dilancarkan Untuk Pasaran Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *