Servis / Modifikasi

ARES Design Menambah Garang Defender Untuk RM1 Juta

ARES yang berpangkalan di Itali (Modena), yang diasaskan oleh bekas bos Lotus, Dany Bahar pada tahun 2014, hanya membuat 53 unit edisi yang agak istimewa ini iaitu Land Rover Defender yang dikatakan menawarkan prestasi di luar tahap dan keselesaan kabin .

Badan 4×4 yang diperbaharui dibina menggunakan serat karbon premium. Ianya bukan SUV super, enjin V8 475 kuasa kuda yang menawarkan kelajuan tertinggi hanya 93bsj, tetapi itu bukan apa yang anda beli untuk off-roader. Bumper depan dan belakang telah dinaik taraf untuk kegunaan tugas berat, dengan penyerap kejutan Fox tekanan tinggi yang direka untuk semua medan dan keadaan. Dilengkapi dengan lekapan depan, lampu LED depan dan belakang baharu, manifold exhaust knalpot, brek ditingkatkan, aloi 18 inci, dan tayar R18 Cooper.

Dalamannya juga boleh disesuaikan atas permintaan, yang menampilkan panel buatan tangan dengan kulit, karbon, dan aluminium, serta roda stereng sukan yang dibuat khusus. Sistem Hi-Fi dengan navigasi dan Bluetooth juga disertakan.

Harga bermula dari USD250,000 … iaitu RM1 Juta untuk Defender, saya fikir kami mempunyai pembina di sini yang boleh melakukan yang serupa dan mungkin lebih baik retro-fit di sini di Malaysia kurang daripada separuh harga itu. Kan?

 

Previous post

Denda RM2,000 atau Penjara 6 Bulan Jika Guna Lampu HID Tidak Patuh Standard

Next post

Proton Saga Jadi Taruhan Pasukan R3 di Kejohanan Sepang 1000KM

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *