Berita Auto

Adakah Anda Sedang Menanti Untuk Membeli BMW 8-Series Coupe Ini?

Terdapat banyak minat dalam talian untuk BMW tourer baharu ini. Persembahan Coupe BMW 8-Series baharu ini menambah bab baru kepada sejarah pembuat kereta premium sensasi Bavarian ini dan model segmen mewah ini adalah permulaan yang dinamik.

BMW 8-Series Coupe ini adalah kereta impian yang berdegar-degar prestasi cemerlang, reka bentuk mencuit emosi, kemewahan canggih dan ciri-ciri peralatan yang canggih untuk memaparkan kawalan teknologi, bantuan pemandu dan sambunga

Pelancaran pasaran seluruh dunia BMW 8-Series Coupe akan bermula pada November 2018. Kereta sport ini akan dibina di kilang BMW Dingolfing, yang juga menjadi rumah kepada sedan BMW 7-Series yang bermaksud bahawa ia telah memperoleh kepakaran yang luar biasa dalam pembuatan kenderaan mewah. Nombor 8 dalam nama model menunjukkan status peringkat tinggi pendatang baru dalam julat produk BMW. Seperti pada masa lalu dengan BMW Z8 dan juga dengan BMW i8 semasa, ia dikhaskan untuk kereta yang sangat sporty yang membakar emosi.

Objektif pembangunan utamanya untuk Coupe BMW 8-Series baharu adalah pemanduan dinamik mendebarkan. Tubuh, powertrain dan penggantungan telah diuji secara konsisten untuk mencapai ketangkasan, ketepatan dan penampilan yang diharapkan dari sebuah kereta sukan kelas atas. Dalam proses ini, enjin yang sangat kuat telah digabungkan dengan BMW xDrive pintar sistem pemanduan roda dan reka bentuk BMW Efficient Lightweight .

BMW 8-Series Coupe baharu ini dibangunkan sejajar dengan BMW M8 GTE, yang telah membuktikan potensinya dalam perlumbaan jarak jauh FIA World Endurance Championship (WEC) dan dalam Kejohanan SportsCar SportsCar IMSA (IWSC) yang diadakan di Amerika Utara . Kereta pengeluaran kini memungkinkan untuk mengalami prestasi dinamik yang luar biasa dalam suasana yang sangat mewah.

Previous post

Aston Martin DBS 59 Rai Kejayaan Le Mans 60 Tahun Lalu

Next post

Jaguar F-Type Edisi Bendera Penamat

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *