Konsep / Lakaran / Intipan

McLaren Speedtail Pilih Momennya

McLaren Automotive, pencipta kereta mewah dan supercar British dan kini Hyper-GT, akan mendedahkan bentuk McLaren Speedtail yang menakjubkan yang diperhalusi serta beberapa butiran teknikal yang menakjubkan pada hari Jumaat, 26 Oktober.

106 pelanggan yang telah mendapatkan Speedtail mereka sendiri, bab seterusnya dalam Ultimate Series McLaren, akan melihat kereta ini tidak lama lagi pada acara jemputan saja yang diadakan di London. Orang ramai akan diberi peluang untuk menghargai Hyper-GT pertama McLaren menerusi cars.mclaren.com apabila McLaren juga akan mengesahkan kelajuan maksimum Speedtail yang akan lebih tinggi daripada mana-mana kereta yang telah dihasilkan, ditambah dengan pendedahan dalamannya yang canggih dan indah dengan kerusi memandu berpusat. Ia juga penting bahawa ini adalah yang pertama daripada 18 kereta atau derivatif baru yang McLaren akan memperkenalkan sebagai sebahagian daripada pelan perniagaan Track25.

McLaren Speedtail diharapkan dapat menyampaikan perpaduan yang tidak pernah berlaku sebelumnya dari ketukangan kontemporari, inovasi material dan personalization yang lebih baik. Ia akan mempunyai keupayaan untuk melepasi kelajuan puncak 243mph daripada kereta jalan raya McLaren F1 yang legenda kerana powertrain hibrid elektriknya yang menyampaikan lebih daripada 1000PS.

Reka bentuknya akan futuristik dan sangat diperkemas, menggabungkan bahan-bahan baru yang indah untuk memudahkan kemungkinan tanpa had melalui McLaren Special Operations  (MSO).

Keseluruhan pengeluaran McLaren Speedtail diperuntukkan sebelum projek itu, yang pada asalnya dikenali sebagai BP23, diumumkan secara rasmi pada bulan November 2016. Pengeluaran akan bermula pada akhir tahun depan, dengan setiap McLaren Speedtail diperibadikan untuk setiap rasa pemilik oleh McLaren Special Operations (MSO), bahagian McLaren Automotive yang bertanggungjawab untuk komisen pelanggan yang diperibadikan.

 

Previous post

Jualan Kereta Diesel Di Eropah Menjunam

Next post

Mazda Memperkenalkan G-Vectoring Control Plus Untuk Pengendalian Yang Lebih Baik

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *