Berita Auto

Bagaimana Agaknya Jika Accord Baharu Kelihatan Serupa Seperti Acura Ini?

Ini adalah sedan sukan baharu Acura, yang segar dan dengan peningkatan ketara 2019 ILX. Ia adalah model Honda Amerika Utara dan bukan untuk Asia. Melihat kepada reka bentuknya, ia pasti lebih baik jika Honda Motors mengikuti reka bentuk ini untuk Honda Accord ASEAN 2019 mereka.

Ciri kabin termasuk ciri keselamatan aktif AcuraWatch ™ dan teknologi bantuan pemandu standard dan kabin yang lebih mewah dan sporty, serta dwi-skrin yang lebih cepat dan responsif dengan grafik yang dikemas kini, dan integrasi Apple CarPlay ™ dan Android Auto ™.

Semua model ILX berenjin DOHC i-VTEC 4-silinder 2.4-liter, 16-injap DOHC i-VTEC yang dikendalikan secara semulajadi dengan kelajuan transmisi 8-kelajuan Dual Clutch Transmission (DCT) yang berpindah cepat dengan shifters yang dipasang di stereng.

Acura ILX melayani peranan yang unik dan penting sebagai kenderaan pengenalan ke jenama Acura, yang membawa pelanggan Acura yang paling pertama kali dan pembeli termuda. ILX juga menjadi pilihan utama dalam segmen kemasukan mewah, memperoleh lebih daripada empat mata bahagian pasaran runcit pada separuh pertama tahun ini dan menangkap peratusan tertinggi setiap milenium mana-mana model dalam segmen, sesuatu yang telah dilakukan pada setiap tahun sejak 2013 ILX baru-baru ini mengungguli peringkat kualiti industri dalam segmennya, menerima Penilaian Lingkaran Tenaga 5 dari 5 dan anugerah kualiti dalam segmen Kereta Premium di JD Power dan Associates 2018 US Quality of Study (IQS). Acura ILX juga mendapat tempat teratas dalam kategori Kos 5 Tahun kereta mewah  Kelley Blue Book – dengan Acura yang menjadi jenama nombor 1 untuk tahun ketiga berturut-turut.

 

Previous post

Menteri Besar Kedah, Mukhriz Mahathir Pertahankan Pembelian Volvo S90nya

Next post

Audi R8 (2019) Lebih Agresif

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *