Berita Auto

VELOCITY MOTOR SHOW @ Desa ParkCity 15-17 September

Musik, Keseronokkan  dan gaya hidup. Semuanya di Plaza Arkadia Outdoor Carpark di Desa ParkCity, Kuala Lumpur dari 15 ke 17 September, 10pg ke 10mlm.

Dianjurkan oleh FitzGerald Events untuk tahun ke-3 berturut-turut.

Tahun ini, ia akan menjadi perayaan berganda, kerana ia jatuh pada hujung minggu yang sama dengan Hari Malaysia, memperingati semangat perpaduan dan semangat roda-roda.

Dengan bukan sahaja perserta Malaysia, tetapi juga perhimpunan peminat kereta dari seluruh rantau ini. Tiket kemasukan hanya RM10 sehari dan RM15 untuk 3 hari, VMS 2018 bukan hanya mempamerkan kereta yang menarik, acara 3 hari penuh dengan pelbagai aktiviti termasuk sukan automotif, ekstrim, hiburan, makanan , hadiah cabutan bertuah dan banyak lagi.

Salah satu acara utama VMS 2018 ialah acara Big Trucks Show. Satu siri trak raksasa, yang merupakan trak pikap yang diubah suai dengan penggantungan yang lebih besar dan tayar yang lebih besar, yang semakin menarik minat ramai di Malaysia.

Satu lagi kemuncak untuk acara edisi ke-3 ini ialah pavilion Liberty Walk Thailand dan Malaysia dengan lebih daripada 10 mesin diubahsuai akan dipamerkan. Liberty Walk telah berkembang sepanjang sejarahnya menjadi salah satu nama dunia terbesar dalam penalaan automotif.

Pertunjukan motor bukan  pertunjukan motor tanpa drifting sebagai sebahagian daripada aktivitinya. Lihat asap tayar mengisi langit di Challenge Drift. Cabaran ini akan diadili oleh Loyai “War Haed” Hanizam, dan “Prince of Drift” Malaysia, Tengku Djan Ley.

Para juri dari Malaysia, Indonesia, Thailand dan Singapore akan menghakimi dan menobatkan kereta terbaik Car Club Battle. Di SQC Club Car Audio Competition, dengar hentaman bass dari audio kereta.

Hadiah percuma bernilai  RM5,000 untuk pesanan kereta baharu disana.

Layari @VelocityMotorShow di Facebook atau @VelocityMotorShow_Official di Instagram. Juga boleh talipon +6016 366 6012 untuk maklumat lanjut.

VELOCITY MOTOR SHOW 2018

  • 15-17 September 2018
  • 10AM – 10PM
  • Plaza Arkadia Outdoor Carpark, Desa ParkCity, Kuala Lumpur
  • RM10 1 hari dengan 2 cabutan bertuah (VMS & VHYPE)
  • RM15 3 hari dengan 6 cabutan bertuah (VMS & VHYPE)
Previous post

Chevrolet Colorado ZR2 Bison Trak Pikap Prestasi Tinggi

Next post

Panggilan Balik Toyota TIDAK TERMASUK Kereta Yang Dijual Di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *